okka Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 My daddys just fookin' crazy och skulle gärna vilja se Spanien mot Sverige. However, it's on a fookin' channel not available for us, för att använda mig av pappas egna ord, så det jag frågar er datornördar är: finns det något sätt att se matchen på lördag via webben, dvs. t.ex. streamad från något ställe eller så!? Puss. okka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Borde finnas någon kanal på sopcast som sänder den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Gå till närmsta pub kanske? En fotbollsmatch utan öl och manlig kärlek är att inte rekomendera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 http://myp2p.eu/ kanske funkar. Kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Matchen sänds på GolTV som du kan se mha TVUplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Tack så jättemycket, grabbar! Speciellt käre Umberto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Matchen sänds på GolTV som du kan se mha TVUplayer Tackar tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Matchen sänds på GolTV som du kan se mha TVUplayer TACK! Har varit så arg hela dan för att jag inte har 9:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Jag har 9:an. Jippppi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 (redigerad) Tack så jättemycket, grabbar! Speciellt käre Umberto. Tackar tackar! TACK! Har varit så arg hela dan för att jag inte har 9:an. Someday, and that day may never come, I may call upon you to do a service for me. But, until that day, accept this as a gift. Redigerad 17 november, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts