Kiedis Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Om du åker i april kanske vi stöter på varandra där nere . Vi möts under Brooklyn Bridge efter skymning, obligatorisk klädsel: Grå Trenchcoat, hatt och en cigg i mungipan, kom ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Jag önskar mig främst pengar till min kommande resa till Brasilien Ska dit över påsk med flickvän Därför önskar jag mig inte så mycket mer...kanske ny parfym och sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Är det jag som har haft en konstig uppväxt? men e inte pengar väldigt tråkigt att få i julklapp? när man fyller år är det en helt annan sak. men inte julklapp.. Presentkort funkar i Jk. Själv kommer jag att önska mig en hel del saker till xbox 360 då jag fick konsollen i present nu i lördags Offtopic: Vill ni få julkänsla tipsar jag om den animerade filmen "polarexpressen" fick julstämning när jag såg den i slutet av september. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Nee. Det ligger väl ändå inte söderut? Hur mycket brukar en hyfsat bra GPS ligga på annars? Är det 3000 eller runt 300? beror på vad för gps men antar att det är till en bil... då är väl 2-3 k för en bram men du kan säkert få en bra för tusenlappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Kommer önska mig 2-3 databöcker, kläder och pengar. Kanske någon nya datordel, typ RAM. Fyller år någon vecka efter jul så man får alltid önska sig dubbelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Vi möts under Brooklyn Bridge efter skymning, obligatorisk klädsel: Grå Trenchcoat, hatt och en cigg i mungipan, kom ensam. Med tanke på att det fortfarande kommer vara rätt kallt på kvällen då, föreslår jag att vi sätter oss på en av dom mäktigaste pizzeriorna i staden. Det bör dock inte förstöra våra planer, då den är belägen under Brooklyn Bridge. See you there . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Vet inte vad jag ska ge bort än. Därför har jag ställt krav på alla som ska få julklappar av mig; Ingen önskelista = Inga Julklappar Själv så önskar jag mig; -Ny TV (Vågar man hoppas på Sony Bravia?) -PS3 (eller 360... kan inte bestämma mig >____<) -Kläder (högst otroligt efter mina shoppingturer för några veckor sedan) -Diverse filmer (Blu-ray eller HD-DVD...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Nee. Det ligger väl ändå inte söderut? New York ligger på samma breddgrad som Rom, om man nu väljer att kalla det söderut. NY ligger ju snarare väst sydväst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Finns det någon billig variant av motorcykelgps? De jag har sett har kostat alldeles för mycket. Offtopic: Vill ni framkalla kräkreflexer tipsar jag om den animerade filmen "polarexpressen" fick julstämning när jag såg den i slutet av september. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Vet inte vad jag ska ge bort än. Därför har jag ställt krav på alla som ska få julklappar av mig; Ingen önskelista = Inga Julklappar Själv så önskar jag mig; -Ny TV (Vågar man hoppas på Sony Bravia?) -PS3 (eller 360... kan inte bestämma mig >____<) -Kläder (högst otroligt efter mina shoppingturer för några veckor sedan) -Diverse filmer (Blu-ray eller HD-DVD...) Oj. Kommer du få allt det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Oj. Kommer du få allt det där? Kommer få betala spelen själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 köp ett kilo fläsk till aslla så blir alla glada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Sjalv sitter jag i soliga Thailand och julen och dess klappar kanns ratt avlagset. Men jag hoppas pa att kunna hitta en del i Bangkok innan vi flyger hem 5 December. Det blir svarare och svarare varje ar att komma pa egna onskningar tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Kommer nog få internet hos farsan till jul ungefär eftersom vi skickade in papprena för ett tag sen, det är den absolut bästa julklapp jag kan tänka mig för nu har jag väntat i sex år på den. Kommer nog inte ge bort nåt, kanske en Cola Zero eller en bunt trisslotter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Kommer få betala spelen själv. Tough break. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts