Tackleberry Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Jag vet att jag är tidigt ute, men för en gång skull har jag bestämt att vara just det. År efter år har jag julhandlat dagarna innan julafton, men nu tänker jag vara mer ambitiös. Skriv vad ni själv vill ha i jul här, men framför allt vad ni vill ge bort. Jag har själv julklappar som ska inhandlas till föräldrar, brorsor, kusiner, kusinbarn, farbröder, mormor, farmor etc., så jag skulle gärna vilja ha lite inspiration. Årets julklapp är förresten gps-mottagaren, vad tycker ni om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Avslappnings-cd ska jag själv ge bort och lite annat skit.. Vet inte vad jag vill ha själv.. Kläder hade varit nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 (redigerad) Jag önskar mig: en DVD-box med första säsongen av MacGyver en mjuk, len, skön och snygg handduk brännbara DVD-skivor en parfym (fast jag vet inte vilken än) samt: *Morgonrock a'la Hefner. Riktigt bra önskelista för att vara jag, annars brukar jag komma på runt den 21:e vad jag vill ha, om jag ens kommer på något alls. Och då brukar det vara något jättedyrt som jag inte får i alla fall. Edit: Och jag tänker ge bort ett gäng med brända DVD-filmer och skivor. Fast riktigt så snål är jag inte, så jag ska nog hitta lite annat smått och gott att ge bort med. Typ ljusstakar av olika sorter, mina systrar älskar sånt. :errm: Redigerad 14 november, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Önske-lista: Kläder, Bildskärm, Pengar, Parfym, MYCKET MED STRUMPOR Det som jag ska ge bort får jag se när jag går i affären Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Jag vet att jag är tidigt ute, men för en gång skull har jag bestämt att vara just det. År efter år har jag julhandlat dagarna innan julafton, men nu tänker jag vara mer ambitiös. Skriv vad ni själv vill ha i jul här, men framför allt vad ni vill ge bort. Jag har själv julklappar som ska inhandlas till föräldrar, brorsor, kusiner, kusinbarn, farbröder, mormor, farmor etc., så jag skulle gärna vilja ha lite inspiration. Årets julklapp är förresten gps-mottagaren, vad tycker ni om det? Tycker att årets julklapp verkar suga, orkar man verkligen köpa en gps? har inte tänkt på något som jag vill ha än eller något som jag ska ge bort... borde jag börja snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Det som står högst på min egna önskelista är kläder, parfym och ett par nya skor. Samt pengar då förstås, som är standard att få varenda jul utav mormor och morfar. Och vad jag ska ge bort vet jag inte. Är oerhört dålig på att handla julklappar, och har utav tradition och direktioner av morsan inte brukat köpa något alls. Men ska nog vara lite alternativ denna jul - med en trisslott till morsan och farsan. Ugh. Jag är snål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Jag får i år ett par strumpor som ren symbolisk handling. Har ju nyligen fått ny dator och gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Önskar mig: Objektiv. (Tror att jag får ett.) Pengar. Brännbara skivor. Kläder. Ska ge bort: Dunno. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Jag har själv julklappar som ska inhandlas till föräldrar, brorsor, kusiner, kusinbarn, farbröder, mormor, farmor etc., Geez! I vår släkt brukar vi numer bara ge julklappar inom familjen, dvs föräldrar-barn-syskon. Till min far: En slips Till min mor: Ett kilogram mjöl Till min bror: PS3 eller en säck ekollon Till mig själv: *Lugn och ro *En lucia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Jag har inte ens börjat fundera på vad jag ska köpa till min familj ännu, får väl ta tag i det snart. Själv ska jag önska mig ett par Ps3-spel, en bad/morgonrock, massa strumpor och lite pengar. Sen har vi köpt en resa till New York i april, så den blir en julklapp också . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Xbox 360, kläder och en mysfilt. Xboxet kommer jag halvt få betala själv. Det andra får jag. Riktigt nöjd då jag bara bor med mor min och hon kan ju inte köpa allt i världen precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Vet inte vad jag ska köpa till familjen ännu. Men jag önskar mig: - En smörgåsgrill - En brödrost - En hårfön - En plattång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Önskar mig pengar här, 3k till ny dator pliiiiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Ska med största sannolikhet till New York i April-Maj så alla pengabidrag är välkomna, så man har lite fickpengar menar jag, resan i sig kostar jag på mig själv. Men lite hårda paket vill jag allt ha, kanske i form av nått spel, någon film, kläder och skivor köper jag helst själv. Vad jag ska köpa till familj/släkt/vänner har jag faktiskt inte ens funderat på, blir väl som vanligt, man springer runt den 23:e som ett fån och desperat letar efter nått som "kan tänkas passa" personen i fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Jag önskar mig som vanligt en bil, fick det förra året men den krachade jag och är rätt säker på attj ag får en ny i år jag ska inte ge bort något. har alltid undanflykter på varför jag inte ska ge någon nånting, iår är det att jag är minus i pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Min önskelista är väl typ Parfym, kläder och kanske en vattenpipa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Ska med största sannolikhet till New York i April-Maj så alla pengabidrag är välkomna, så man har lite fickpengar menar jag, resan i sig kostar jag på mig själv. Men lite hårda paket vill jag allt ha, kanske i form av nått spel, någon film, kläder och skivor köper jag helst själv. Vad jag ska köpa till familj/släkt/vänner har jag faktiskt inte ens funderat på, blir väl som vanligt, man springer runt den 23:e som ett fån och desperat letar efter nått som "kan tänkas passa" personen i fråga. Om du åker i april kanske vi stöter på varandra där nere . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Åh, jag hatar sånt här, jag vet aldrig vad jag ska önska mig . Gillar att ge bort saker, tycker faktiskt att det är snäppet bättre än att få saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Om du åker i april kanske vi stöter på varandra där nere . Nee. Det ligger väl ändå inte söderut? Hur mycket brukar en hyfsat bra GPS ligga på annars? Är det 3000 eller runt 300? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Nee. Det ligger väl ändå inte söderut? Hur mycket brukar en hyfsat bra GPS ligga på annars? Är det 3000 eller runt 300? Jag är rätt säker på att det gör det, ligger det inte i höjd med Frankrike/Spanien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts