Master_812 Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Som rubriken säger så hur gör jag för att få fram dom gömda människorna i spelet som annars visas i dom små filmerna som spelas upp innan ett uppdrag + när man jobbar som polis och jagar bilar så att man ser dom när dom går på vägen. Finns det någon mod som man kan ladda ner som fixar fram dom eller går de inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Som rubriken säger så hur gör jag för att få fram dom gömda människorna i spelet som annars visas i dom små filmerna som spelas upp innan ett uppdrag + när man jobbar som polis och jagar bilar så att man ser dom när dom går på vägen. Finns det någon mod som man kan ladda ner som fixar fram dom eller går de inte Får jag fråga innan, vad ska du med dom till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 12 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Får jag fråga innan, vad ska du med dom till?Tänker göra en sak bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Tänker göra en sak bara Jag vet inte hur man gör det iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zelxi Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Finns en mod jag har, fast jag glömt vad den heter och kan inte hittar den men man kan spawna alla peds på spelet, t.o.m. bli dem =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...