Master_812 Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Som rubriken säger så hur gör jag för att få fram dom gömda människorna i spelet som annars visas i dom små filmerna som spelas upp innan ett uppdrag + när man jobbar som polis och jagar bilar så att man ser dom när dom går på vägen. Finns det någon mod som man kan ladda ner som fixar fram dom eller går de inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Som rubriken säger så hur gör jag för att få fram dom gömda människorna i spelet som annars visas i dom små filmerna som spelas upp innan ett uppdrag + när man jobbar som polis och jagar bilar så att man ser dom när dom går på vägen. Finns det någon mod som man kan ladda ner som fixar fram dom eller går de inte Får jag fråga innan, vad ska du med dom till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 12 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Får jag fråga innan, vad ska du med dom till?Tänker göra en sak bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Tänker göra en sak bara Jag vet inte hur man gör det iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zelxi Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Finns en mod jag har, fast jag glömt vad den heter och kan inte hittar den men man kan spawna alla peds på spelet, t.o.m. bli dem =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 25 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Finns en mod jag har, fast jag glömt vad den heter och kan inte hittar den men man kan spawna alla peds på spelet, t.o.m. bli dem =P Ok synd att du inte minndes va hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zelxi Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 (redigerad) Ok synd att du inte minndes va hette All in one mod av spaceeinstein! =D, (har börjat använda den igen) Hans readme fil: Spaceeinstein All in One Mod 3.0 included: Perfect Start ,Parked Cars Trip Skip ,Hunter Madness Mission Skipper Hidden Interiors / Teleporter, Sub Mission Skipper ,Pizza Cake, Wheeler-Dealing Big Bank Job ,Get Gama Rei ,Follow That Traitor Get Zitzaki ,Swat Van Swipe ,The Thieves ,The Wife ,Her Lover ,Headlights ,Sit Down ,Engine Operation ,Color Shop Rockstar Changes ,Home Brains ,Chop Shop ,Weapon Select ,Helicopter Magnet NRG Transport ,seed ,Bullet Time ,invincibility ,Speedometer ,Indestructible Vehicle Fast Helicopter Take-off ,Wall Climbing ,Save Anywhere GTA2 Camera ,Real Time ,First Person Camera ,MultiMod ,Mod Shop, Coordinates ,Car Unflip, Stinger Drop ,Hot Coffee ,Give and Take ,Ammunation Upgrade ,Driver , Private Jet, Passenger, Trailer, Gang Warfare Quadruple Insane Stunt, Super CJ, Vehicle Guns, Gun Temperature, Superbrake, SuperNOS CJ Get High and Drunk, Tire Fix, Drive Thru Airport, Bomb Drop, Thermal Sniper, Petrol, Patriot Explosion Launcher Finns som sagt mycket fler fuktioner. =) Redigerad 25 februari, 2008 av zelxi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 25 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 All in one mod av spaceeinstein! =D, (har börjat använda den igen) Hans readme fil: Finns som sagt mycket fler fuktioner. =) Kollade ju på den i dag ju ah Damn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zelxi Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Kollade ju på den i dag ju ah Damn huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 27 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 huh? Ja hitta sidan där den fanns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts