kicken Skrivet 13 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 1)Hur länge tog det för dig att göra denna lista? 2)Kommer denna lista uppdateras ? 1) Tre dagar. Sammanlagt någonstans runt 10 timmar. Tro det eller ej. 2) Nej, den är mer gjord för att ses en gång hur mycket posts som gjorts i olika trådar och av vilka. Men om t.ex en förfrågan kommer nästa år så skulle jag nog inte ha någonting emot att göra en ny. Kanske mer än ett år, då det skulle ta tid att göra förändringar. Alltså, många platser skulle inte ändra på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Jag var inte med på en enda lista Bra jobbat förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 (redigerad) 3:a i vardagssnack (oväntat) och i PSP-tråden. (väntat) Sedan blev jag rikligt förvånad när jag såg userbartråden, där låg jag tvåa visst. Hade helt glömt bort den tråden. Edit; Bra kämpat kicken, jag satt faktiskt och funderade, medan jag läste igenom, att det kanske kunde bli en årlig tradition det här. Ungeför som galan. Redigerad 13 november, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Bra jobbat, imponerande!! GTA IV Trailer 29 mars – 43 sidor. 1:a – Jazz, 58 posts. 2:a – JohnyH87, 56 posts. 3:a – Quattro, 40 posts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 (redigerad) 3:a – emo – 9 posts. yeeah, now i can die a happy man Redigerad 13 november, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Lite lol på mig. Jag hade tydligen missat en sak. Att även jag hade fyra förstaplatser. Så nu är jag delad etta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 nu blir jag besviken Dator & teknik finns inte med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Haha härligt gjort Jag hade 1 förstaplats och 3 tredjeplatser Trodde inte jag skulle ha någon alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 nu blir jag besviken Dator & teknik finns inte med Fanns ingen tråd förutom Datorhjälpstråden (Som för övrigt kom med i allmänt) över ca. 10 sidor i den delen, så därför kom den inte med. Stog i förstaposten också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 (redigerad) Humortråden! – 309 sidor. 1:a - Vice., 335 posts. 2:a – Kebab, 320 posts. 3:a – P-C, 244 posts. Ja, försök inte med det där igen Kebab... http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/nono.gif Möt forumiten– 5 sidor. 1:a - Vice., 90 posts. 2:a – Vice., 90 posts. 3:a – Vice., 90 posts. Redigerad 13 november, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Fanns ingen tråd förutom Datorhjälpstråden (Som för övrigt kom med i allmänt) över ca. 10 sidor i den delen, så därför kom den inte med. Stog i förstaposten också. nehe då? Det finns: Dreamhack Filuppladdning MSN tråden Mobiltopicen Förra årets dreamhack Filuppladdning kanske är den enda som skulle varit med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Ja, försök inte med det där igen Kebab... http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/nono.gif Möt forumiten– 5 sidor. 1:a - Vice., 90 posts. 2:a – Vice., 90 posts. 3:a – Vice., 90 posts. Ja, inte dubbel eller trippelpost, 90-post för dig. BANNSTICKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 nehe då? Det finns: Dreamhack Filuppladdning MSN tråden Mobiltopicen Förra årets dreamhack Filuppladdning kanske är den enda som skulle varit med... Ja du! Ska jag vara snäll och editera in dom? Ja, så klart jag ska göra det. Editerat nu. Detta gör att vissa ändringar sker. De mest märkbara ändringarna är att eXotic får två till tredejeplatser samt att Kebab har rekordet i flest förstaplatser (6 stycken). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Känns skönt att inte vara med på en enda. Fin lista! Instämmer. "Kvalitet framför kvantitet" my old stalledräng used to säj innan han blev kölhalad av loftarna på tomten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 (redigerad) Emo, punkare, fjortisar, etc.. – 19 sidor. 1:a – VaxXor, 50 posts. 2:a – Xemtoth, 28 posts 3:a – skribb, 25 posts. Woho, 1:a på en! Redigerad 13 november, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Tycker att du borde få en rikitgt stor eloge, att göra detta jobb tog säkert en tid, verkloigen kul och bra läsning, intressant ide du fått fram, mycket bra jobbat!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Tycker att du borde få en rikitgt stor eloge, att göra detta jobb tog säkert en tid, verkloigen kul och bra läsning, intressant ide du fått fram, mycket bra jobbat!!! Tackar Uppskattar att ni tycker om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Trevlig lista du satt ihop kicken! Jag är mäkta stolt för min insatts i IV trailen... även om det mesta var spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Tycker att du borde få en rikitgt stor eloge, att göra detta jobb tog säkert en tid, verkloigen kul och bra läsning, intressant ide du fått fram, mycket bra jobbat!!! Nu måste jag bara rycka in lite granna här faktiskt. En rätt lång stund innan den här topicen säkert var påtänkt så gjorde jag en liknande uträkning i, och för PSP-topicen, då Henkibojj trodde sig skrivit ungufär 50% av topicens posts. Och detta stämde ju nästan. Nåja. Ville bara säga det. Tycker det är lite småkul, men för allt jobb du lagt ner tycker jag inte ALLS att det är värt det. Blä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 1) Nu måste jag bara rycka in lite granna här faktiskt. En rätt lång stund innan den här topicen säkert var påtänkt så gjorde jag en liknande uträkning i, och för PSP-topicen, då Henkibojj trodde sig skrivit ungufär 50% av topicens posts. Och detta stämde ju nästan. Nåja. Ville bara säga det. 2) Tycker det är lite småkul, men för allt jobb du lagt ner tycker jag inte ALLS att det är värt det. Blä. 1) Det hade jag ingen aning om. 2) Alla tycker olika. Jag ä' int' bitter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts