Kiedis Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Var svårt, allas var fina men.....Merkkys fastande jag mest för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Eftersom jag ska lägga upp en ny poll så kommer du få se min bild i högre format då också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Tvekade länge mellan AngryAxel, BigBear och Merkky... Blev AngerAxel till slut dock. Mycket snygg bild, älskar färgerna, och hunden gör inte bilden sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Vote: Merkky Vilken himmel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Pågrund av en påtok för hög alkohol konsumtion kommer inte pollen ikväll... Vi får se när den kommer, sen den här pollen somm avslutad. (skrev om några ggr för att få det rätt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Well, voten gick till EuN. Dock hade jag gärna sett den liiite mörkare på nåt sätt... Creds till er andra också, väldigt fina. Jag glömde bort tävlingen. Jag suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Och mitt namn rättstavat i nästa poll skulle inte vara helt fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 AngryAxel... varför sååååå fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts