Siana Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Röster också på angryaxel. tänkte nästan rösta på markey men det stog en människa där ivägen, synd. Var det inte synd att det stod en hund i vägen på Angryaxels kort då? Människan förstärker bara bilden, simpla landskapsbilder är jättetråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Jag får ta och ursäkta för storleken på min bild... Är ju inte hemma, så jag tog den från bilddagboken så jag kunde lägga upp pollen. Om högre upplösning önskas så fixar jag det på nån dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Var det inte synd att det stod en hund i vägen på Angryaxels kort då? Människan förstärker bara bilden, simpla landskapsbilder är jättetråkigt. Det framhävde bilden lixom, där var det menat men kanske inte på markeys bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Det framhävde bilden lixom, där var det menat men kanske inte på markeys bild. Jag sa åt honom att ställa sig där, så det var planerat. Vi stog och funderade på vinklar innan det också, allt på bilden är med mening mer eller mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 (redigerad) Bra att ens bidrag finns med också. Eftersom jag har skickat in det. Redigerad 14 november, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Inte en enda mental betongbild AngryAxel får my vote! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Vote; AngryAlex. Mycket fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Vote; AngryAxel. Förbannat vackert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 FerkurZ får min röst. Dom andra kändes inte lika.. Bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Vote: Merkky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 För en gångs skull var det lätt att välja vem jag röstar på. Eudoros! Bilden känns naturlig och är inte så klichéartad som vissa av de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Jag tänkte, eftersom det blev ett missförstånd med RavenEs bild, att vi kanske borde starta om pollen sen får han hoppa in också. Det känns jävligt elakt att jag glömde han eftersom han skickade bilden över msn och inte via PM, vad säger ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Jag tänkte, eftersom det blev ett missförstånd med RavenEs bild, att vi kanske borde starta om pollen sen får han hoppa in också. Det känns jävligt elakt att jag glömde han eftersom han skickade bilden över msn och inte via PM, vad säger ni? Go for it. Men om det är en bild på en morot så vet du vem som får spö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Ah, svårt mellan AnryAxel och FerkurZ, riktigt svårt. Båda är otroligt snygga, men min röst går på FerkurZ. Den väcker minnen till liv för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Jag tänkte, eftersom det blev ett missförstånd med RavenEs bild, att vi kanske borde starta om pollen sen får han hoppa in också. Det känns jävligt elakt att jag glömde han eftersom han skickade bilden över msn och inte via PM, vad säger ni? Jao, inte mer än rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Jag tänkte, eftersom det blev ett missförstånd med RavenEs bild, att vi kanske borde starta om pollen sen får han hoppa in också. Det känns jävligt elakt att jag glömde han eftersom han skickade bilden över msn och inte via PM, vad säger ni? Jag håller med! Extremt mycket. Förmodligen kommer jag slänga min röst på samma. Men han måste ju få vara med i pollen han också iom att han faktiskt lämnat in ett bidrag. I tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Då säger vi så, kommer med en ny poll ikväll eller imårrn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Tackar. Även fast AngryAxel lär vinna, men det är kul att vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Tackar. Även fast AngryAxel lär vinna, men det är kul att vara med. Inte mer än rätt.. Känner mig så dum annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Det här var inte lätt. Det stod mellan Axel, Merkky, Eudoros och Tackleberry. Axels hund är svingullig, Merkkys färger är outstanding, Eudoros ser lite småmysig och naturlig ut och Tackleberrys är verkligen jättehöstig. Hade jag röstat med tanken "jag ska rösta på den absolut höstigaste bilden" så hade det helt klart blivit Tackleberry.. Men det är något med Merkkys bild som gör att jag inte riktigt kan släppa den. Synd som sagt att den är så liten, du får gärna visa den i större format sen. Rösten går till Merkky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts