Merkky Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 (redigerad) AngryAxel: BigBear: Euduros: FerkurZ: Friberg: Merkky: P-C: Samuelzon: Spam_Snuten: Tackleberry: Den efterlängtade pollen är här. Skriv gärna en motivering varför ni röstade som ni gjorde. ---------- Min röst går till AngryAxel. Jag gillar färgerna, ljuset och hunden är så jävla söt. Dock tycker jag att hunden kunde varit lite mer synlig, den göms bakom blommorna. Now, vote! Röstningen fortsätter i en vecka till tisdag 20/11. Redigerad 13 november, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Vötar Spam Snuten. Kändes snäppet orginellare än resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Satan i gatan vad mitt namn ska vara svårstavat! Vote: Spam Snutis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Vote: Merkky... Älskar den bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Vote: Merkky. Älskar färgerna och molnen! Jag gillar egentligen AngryAxels bild mer, men vi har sett den förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Njee, det var svårt. Många fina... Votear dock på: Euduros! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Spam_Snuten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Spam_Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 P-C. Men skulle egentligen inte vilja ha sett hennes öga alls. Tvåa Tackleberry, trea Eudoros. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Merkky. Älskar molnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Euduros såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 P-C! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Tar och lägger min röst på Merkky, med Spam_snuten och P-C som runner-ups. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 P-C, Eudoros, Axel eller Merkky? http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Vote: AngryAxel. Otroligt vackra färger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Hej puss. P-C, Yo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Vote: Merkky Underbara moln och färger, synd bara att bilden inte var större Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 AngryAlex helt klart.. synd att jag inte hade möjligthet att editera min bild.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Röster också på angryaxel. tänkte nästan rösta på markey men det stog en människa där ivägen, synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Röstade på BigBear. Fastnade för den av någon anledning, den kändes väldigt höstig. Tycker motivet på Fribergs motiv var rätt intressant också, även om själva bilden inte var topp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Röstade på BigBear. Fastnade för den av någon anledning, den kändes väldigt höstig. Tycker motivet på Fribergs motiv var rätt intressant också, även om själva bilden inte var topp. Eum tack... typ... Bör kanske säga att det är ett foto taget i ren panik för att få något till tävlingen med min mobilkamera i ren hast påväg mot en buss... Så bildkvalitén är förmodligen i allra lägsta skitklass... Och det är noll redigerat.. Men jag vart hyfsat nöjd med tanke på förutsättningarna... Röstade på Axel... Gillar... Gillar mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts