Ferhat Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Ja, som rubriken lyder, vet ni något nytt om GTA IV??? alltså om ni har hört ngt mer. För varje gång ja söker på GTA iv på google o.s.v ser jag bara samma information, men nu undrar jag om ni har hört något nytt om GTA IV? eller så kan du bara berätta allt du vet om GTA IV från bilarna till uppdrag o.s.v. MVH Ferhat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Ja, som rubriken lyder, vet ni något nytt om GTA IV??? alltså om ni har hört ngt mer. För varje gång ja söker på GTA iv på google o.s.v ser jag bara samma information, men nu undrar jag om ni har hört något nytt om GTA IV? eller så kan du bara berätta allt du vet om GTA IV från bilarna till uppdrag o.s.v. MVH Ferhat Tjo! Det finns ett X antal trådar med information om spelet, kommer det någon ny information, så dyker det upp på Gtanytt.se, eller här. Oftast på båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 www.gtanytt.se Det vill säga om du inte är Dem57 eller Teoman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Nej tyvärr inte! Men gtanytt är nog den snabbaste svenska gta-sidan med information. Tycker förövrigt att Rockstar har vairt snålare med information här jämfört med tidigare släppta spel, med tanke på att gta iv EGENTLIGEN redan skulle ha varit släppt, om allt hade gått som planerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Nej tyvärr inte! Men gtanytt är nog den snabbaste svenska gta-sidan med information. Tycker förövrigt att Rockstar har vairt snålare med information här jämfört med tidigare släppta spel, med tanke på att gta iv EGENTLIGEN redan skulle ha varit släppt, om allt hade gått som planerat Jag måste få säga att jag beundrar din signatur mankan.... verkligen, den är inte alls för stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 min kompis har en GTA sida och han känner en som jobbar på R* och han sa att nicko krossar rutan innan han hoppar in i bilen och tjuvkopplar bilen. eller visste du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 min kompis har en GTA sida och han känner en som jobbar på R* och han sa att nicko krossar rutan innan han hoppar in i bilen och tjuvkopplar bilen. eller visste du det? Det där är bland de absolut första nyheterna som kom. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 min kompis har en GTA sida och han känner en som jobbar på R* och han sa att nicko krossar rutan innan han hoppar in i bilen och tjuvkopplar bilen. eller visste du det? Jag tvivlar faktiskt på att han känner någon på R* om det är hans bevis. Fråga honom vad den personen heter, och exakt vart på R* han jobbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 min kompis har en GTA sida och han känner en som jobbar på R* och han sa att nicko krossar rutan innan han hoppar in i bilen och tjuvkopplar bilen. eller visste du det? Of course you do! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Of course you do! Hahahahahahaha! och jag ligger med R* chefens dotter du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 (redigerad) Hahahahahahaha! och jag ligger med R* chefens dotter du pssssst.. kom hit, jag har hört att hans kompis med GTA sidan och snubben han känner från R* har haft gay-sex sen dem va 6år! don't tell anyone Redigerad 24 november, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Hahahahahahaha! och jag ligger med R* chefens dotter du Offtopic.var hon skön* *om han en har en dotter pssssst.. kom hit, jag har hört att hans kompis med GTA sidan och snubben han känner från R* har haft gay-sex sen dem va 6år! don't tell anyone Hur visste du det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 (redigerad) Hur visste du det Jag gjorde en dokumentär om det! Redigerad 26 november, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Jag gjorde en dokumentär om det! äntligen äntilgen någon som tog tag i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Vackert offtopicsnack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Vackert offtopicsnack. jo precis haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Dom har väl sagt i en intervju och visat på bilder att Nico har i sönder rutan innan han tjuvkopplar en bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferhat Skrivet 28 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Dom har väl sagt i en intervju och visat på bilder att Nico har i sönder rutan innan han tjuvkopplar en bil? Har aldrig sett en bild där Nico tar sönder rutan och sedan tjuvkopplar :S. Skulle du kunna visa biUq61KKuklden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Har aldrig sett en bild där Nico tar sönder rutan och sedan tjuvkopplar :S. Skulle du kunna visa biUq61KKuklden? Det finns ingen bild utan dom har sagt det i en intervju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 IMDB hade ju ett tag upp några personer som skulle göra rösterna men dom tog ner det rätt så fort, men nu ligger 3 namn uppe igen, dom säger inte så mycket men... Kevin Breznahan - Various Lazlow Jones - Himself Joan Baker - Vice City TV reporter Som sagt det säger ju inte så mycket men alltid nått, sen om det är sant är ju en annan fråga, menar Vice City TV reporter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts