mr_tobbe Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Jag anser att synen är ett mycket mer sofistikerat organ som därför är värt mer för mig. Även faktumet att kommunikationen inte får lida allt för mycket, då det finns teckenspråk. Musiken är jobbig, men att ha synen kvar ger en ett normalt organ som även delvis kan ersätta hörseln, där tappar alternativet blind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjottahejti Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Om jag måste välja så väljer jag döv, kan inte under några som helst omständigheter kunna tänka mig att vara utan min syn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Om jag måste välja så väljer jag döv, kan inte under några som helst omständigheter kunna tänka mig att vara utan min syn Finns ju dock en massa positiva grejer med att vara blind som inte bör förglömmas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Finns ju dock en massa positiva grejer med att vara blind som inte bör förglömmas... Positiva saker? Med att vara blind? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Positiva saker? Med att vara blind? jaaa man hör ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Positiva saker? Med att vara blind? Slipper se all skit här på forumet, mindre snygga tjejer, vad man äter osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 (redigerad) ...Slipper se dumma människor... Redigerad 30 december, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Döv om jag måste välja något av dem. Annars hade jag valt död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Null vote, dålig poll. Båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Om det fanns ett tredje alternativ som hette "stum", så skulle det vara det självklara valet för mig. Men nu gör det inte det, vilket gör det hela mycket svårare. Får jag fråga om det är så att man ska utgå från att man har sett och hört i hela sitt liv och sedan blivit av med det ena? Eller att man föddes med ett av alternativen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Om det fanns ett tredje alternativ som hette "stum", så skulle det vara det självklara valet för mig. Men nu gör det inte det, vilket gör det hela mycket svårare. Får jag fråga om det är så att man ska utgå från att man har sett och hört i hela sitt liv och sedan blivit av med det ena? Eller att man föddes med ett av alternativen? Antar att - Du får en fråga, vill du bli döv nu, eller blind nu? du har 2 minuter på dig. Vad svarar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Vote: Döv. Vill hellre kunna se än höra, känns som att allt blir lite lättare om man iaf kan se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Tobbe- Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Döv.. lätt Fatta va skönt att slippa allt gnäll å oljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Fatta va skönt att slippa allt gnäll å oljud Fatta va skönt att slippa se allt nerbajsat skit och liknande med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts