Fiilip_91 Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Hej någon som vet i vilken mapp man ska lägga in "100% save game" filen som jag har laddat ner? Hade för mig att man skulle lägga den i GTA USER FILES men det var helt fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 JO DET SKA FUNKA. PROVA RESTARTA SA. ANNARS KAN DU KÖRA NEW GAME OCH SEN BORDE DEN VARA DÄR. DET FUNKADE FÖR MIG NÄR JAG KÖRDE NEW GAME. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiilip_91 Skrivet 11 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Man ska väl lägga den i User Tracks sen? Jag har redan en sparad fil men den finns inte där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Asså du ska lägga den i Userfilesmappen sen ge FAN i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiilip_91 Skrivet 11 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Haha tack man var tvungen att ändra filnamn från 1b till 3b funkade nu när jag gjorde det..! Hade glömt bort det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 (redigerad) OM DU HAR MODDAT DIN MAIN.SCM SÅ FUNKAR INTE ANDRA SAVEGAMES.. KAN DET VARA DET SOM ÄR PROBLEMET? Edit: SER ATT DU HAR LYCKATS NU, VAD KUL! Redigerad 11 november, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 OM DU HAR MODDAT DIN MAIN.SCM SÅ FUNKAR INTE ANDRA SAVEGAMES.. KAN DET VARA DET SOM ÄR PROBLEMET? Edit: SER ATT DU HAR LYCKATS NU, VAD KUL! BaxarN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 BaxarN^ JAG HADE DEN IDÈEN REDAN INNAN JAG GICK IN I TRÅDEN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
major Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 OM DU HAR MODDAT DIN MAIN.SCM SÅ FUNKAR INTE ANDRA SAVEGAMES.. KAN DET VARA DET SOM ÄR PROBLEMET? Edit: SER ATT DU HAR LYCKATS NU, VAD KUL! hm, då va de dethär med datasnack o ord som alla fattar utan jag.. hm. iaf så har jag lagt in 100% filen i usergames och ändrat namnet, va ska man mer göra? för de märks ingen skillnad när man startar upp spelet igen på "load game" :S tror att jag kan ha 1.0 versionen då det inte står nåt på menyn.. beror det på detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts