Weener Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Om man gör så att civilpersoner går in i en så säger dom något.Här kan ni diskutera roliga grejer dom säger.. Konstig Topic jag vet Jag hörde en mening av nån(kommer inte ihåg hur den såg ut)som sa "Can you show mee the way to Starfish Island?"Hehehe H*rorna säger bla"Funny bunny hunnie" Säg gärna hur gubbarna ser ut som säger det också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
karlen Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 hororna säger: no money no funny, bunny, hunny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Och på uppdraget där man ska visa Roberto Robina att man är en riktig man säger en av dom: You the man with big cojones? huh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Och på uppdraget där man ska visa Roberto Robina att man är en riktig man säger en av dom: You the man with big cojones? huh. om du nu undrar vad cojones är så är det nåt du får lära dig när du blir lite äldre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 om du nu undrar vad cojones är så är det nåt du får lära dig när du blir lite äldre Vad är det för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Cojones = Balls = Kulor = PungKulor.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the predator Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 undrar varför kubanerna är så intreserad av tommy kulor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 jag visste vad det betydde, det var därför jag tog upp det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts