SimonJ Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 ja jag undrar hur jag gör en backup av en fil när jag ska modda mitt GTA VC,törs inte modda utan att göra en backup eftersom det hände en otrevlig grej förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 ja jag undrar hur jag gör en backup av en fil när jag ska modda mitt GTA VC,törs inte modda utan att göra en backup eftersom det hände en otrevlig grej förut. Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Ja Vadfan svarade du åt? OnT: Kopiera din VC-mapp och döp om den till "whateverthefuckyouwant". Voila, en backup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 1. Markera objektet/mappen du vill göra en backup av 2. sen använder du dig av 3 knappar, vänster ctrl, C,V 3. när objektet är markat håll nere: - (vänster) Ctrl + C = För att kopiera. - (vänster) Ctrl + V = För att klistra in. Ganska enkelt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 1. Markera objektet/mappen du vill göra en backup av 2. sen använder du dig av 3 knappar, vänster ctrl, C,V 3. när objektet är markat håll nere: - (vänster) Ctrl + C = För att kopiera. - (vänster) Ctrl + V = För att klistra in. Ganska enkelt va? Off-Topic: För stor signatur din buse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Off-Topic: För stor signatur din buse. buskorv den är ändrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts