Vice. Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) Oj oj oj oj oj!!!!! Ikväll kommer det film som heter duga missa inte detta!!!!!! 1) En klassiker som heter duga! Har inte sett den själv men ska fett göra det idag!!! Titel: The Warriors - Krigarna TV 4 FILM! Tid: 22:20 - 23:55 Amerikansk actionfilm från 1979. I ett underjordiskt New York lever rivaliserande gatugäng. Denna kväll är det gatugänget "The Warriors" som är illa ute. De har blivit orättvist beskyllda för mordet på en rivaliserande gängledare. Medlemmarna kämpar för sina liv, de försöker överleva i storstadens djungel. Från 15 år. I rollerna: Regissör - Walter Hill., Mercy - Deborah Van Valkenburgh, Cleou - Dorsey Wright, Ajax - James Remar, Swan - Michael Beck, Fox - Thomas Waites, Snow - Brian Tyler Även: 2007-11-12. Sänds i 16:9. Originaltitel: Warriors, The (Längd: 90 min) 2) MISSA INTE DENNA OM NI INTE SETT DEN!!!!!!!! TV 4 + Titel: Blood in blood out Tid: 22:35 - 01:55 Amerikanskt kriminaldrama från 1992. De två halvbröderna Paco och Cruz växer upp tillsammans med sin kusin Miklo i Los Angeles våldsamma gängvärld. Men en uppskakande händelse gör att deras vägar skiljs åt. Miklo hamnar på San Quentin-fängelset, Cruz lyckas slå igenom som konstnär men hans heroinmissbruk får honom på fall. Paco blir polis och narkotikabekämpare. Men deras blodsband väver samman deras livsöden mot deras egen vilja. I rollerna: Regissör - Taylor Hackford, Miklo - Damian Chapa, Cruz - Jesse Borrego, Paco - Benjamin Bratt, Montana - Enrique Castillo Från: 2007-07-14. Originaltitel: Blood in Blood out Redigerad 10 november, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Terminator 1 går väl i 6an också om 40 minuter! 21:00 alltså. Kanske ska se den själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Oj oj oj oj oj!!!!! Ikväll komemr dte film som heter duga missa inte detta!!!!!! 1) En klassiker som heter duga! Har inte sett den själv men ska fett göra det idag!!! Titel: The Warriors - Krigarna TV 4 FILM! Tid: 22:20 - 23:55 Amerikansk actionfilm från 1979. I ett underjordiskt New York lever rivaliserande gatugäng. Denna kväll är det gatugänget "The Warriors" som är illa ute. De har blivit orättvist beskyllda för mordet på en rivaliserande gängledare. Medlemmarna kämpar för sina liv, de försöker överleva i storstadens djungel. Från 15 år. I rollerna: Regissör - Walter Hill., Mercy - Deborah Van Valkenburgh, Cleou - Dorsey Wright, Ajax - James Remar, Swan - Michael Beck, Fox - Thomas Waites, Snow - Brian Tyler Även: 2007-11-12. Sänds i 16:9. Originaltitel: Warriors, The (Längd: 90 min) Ja det är bra Vice! Den absolut bästa filmen jag sett i hela mitt liv. Spänning hela filmen igenom. Man tycker synd om grabbarna efter ett tag. Att ta sig från the Bronx hem till Coney Island på en natt med 90.000 pers mot sig kan inte vara så skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) Börtaaaaaaaaaaaaaaaaa alllt booooortaaaaaaaaa Redigerad 10 november, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Finns det inte redan en sån här tråd? Nej, leta om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Nej, leta om du vill. Menade " Senaste film du sett " man rekommenderar filmer där oxå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) Menade " Senaste film du sett " man rekommenderar filmer där oxå.. Men jag har inte sett den, så det spricker, eller hur?! Redigerad 10 november, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Men jag har inte sett den, så det spricker, eller hur?! okej dah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Någon som såg Örnnästet igår? En av de bästa filmerna jag sett det med! Gamla filmer är helt enkelt bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts