MiRRe Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Hej. Jag kan inte packa upp mina rar filer. Det står t.ex att arkiv saknas osv. Vet någon hur jag ska fixa detta ? Tack på förhand!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Låter som om filerna är trasiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) Hej. Jag kan inte packa upp mina rar filer. Det står t.ex att arkiv saknas osv. Vet någon hur jag ska fixa detta ? Tack på förhand!! Har du testat att lägga filerna i en mapp? Redigerad 10 november, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Hej. Jag kan inte packa upp mina rar filer. Det står t.ex att arkiv saknas osv. Vet någon hur jag ska fixa detta ? Tack på förhand!! Är du säker på att det inte är en kedja .rar. Alltså att det finns typ 3 st lika stora .rar filer som tillsammand har en fil. Alltså uppstyckat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts