skarin Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 skulle det inte va roligt om man kunde åka fast för tex fortkörning och sådant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) Har två saker att säga dig: 1) Skippa McDonalds och gå på svenskalektionerna istället 2) Skaffa Mafia Redigerad 10 november, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 1) Skippa McDonalds och gå på svenska lektionerna istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Särskrivning ftw, dagens lol helt klart Editar så klart med det samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Jag antar att trådskaparen syftar på om det skulle vara possitivt eller negativt om man kunde åka fast för fortkörning, inte hurvida man skriver eller något annat som inte hör till tråden som exempelvis Mafia. Åter on topic så vet jag ej vad jag skulle tycka om detta. Jag vill ha frihet vilket betyder att man inte måste stanna av vid rödljus när man är på ett uppdrag bara för att polisen är i närheten. Fortkörning vet jag ej. Kunde polisen stoppa en för det så skulle var enda jävel vara utan körtkort i San Andreas såsom pedsen kör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 I Mafia så var det roligt med alla trafikregler, men lite irriterande efter ett tag. GTA ska vara GTA utan trafikregler. Mer frihet på det visset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Nej, absolut inte. Det var dåligt i Mafia, men det skulle vara helt värdelöst i GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Nej, absolut inte. Det var dåligt i Mafia, men det skulle vara helt värdelöst i GTA. Håller med. Mest irreterande tror jag, man skulle ju ha snuten efter sig hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Har två saker att säga dig: 1) Skippa McDonalds och gå på svenskalektionerna istället Svensklektionerna stavas det och med med tanke på det stavfelet och din tidigare särskrivning så är det kanske du som borde infinna dig på dina lektioner lite oftare. OT: Tycker inte att man ska kunna få böter, dock borde poliserna åtminstone reagera när man bryter mot trafikregler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 (redigerad) Svensklektionerna stavas det och med med tanke på det stavfelet och din tidigare särskrivning så är det kanske du som borde infinna dig på dina lektioner lite oftare. OT: Tycker inte att man ska kunna få böter, dock borde poliserna åtminstone reagera när man bryter mot trafikregler. Offtopic: Får jag fråga varför du har JohnnyH87s signatur? Om han inte har gått med på det då. Redigerad 17 november, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Offtopic: Får jag fråga varför du har JohnnyH87s signatur? Om han inte har gått med på det då. Trodde den var från någon annan hemsida och tänkte bara "låna" den lite av honom . Såg nu att det var hans namn nere i hörnet. Byter genast bild Hoppas ni förlåter mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Trodde den var från någon annan hemsida och tänkte bara "låna" den lite av honom . Såg nu att det var hans namn nere i hörnet. Byter genast bild Hoppas ni förlåter mig För stor signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Trodde den var från någon annan hemsida och tänkte bara "låna" den lite av honom . Såg nu att det var hans namn nere i hörnet. Byter genast bild Hoppas ni förlåter mig Förlåt för off-topic, men mankan är det du? Konspirationsteori-ungen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 (redigerad) Förlåt för off-topic, men mankan är det du? Konspirationsteori-ungen? Han som blint tror på precis allt på internet? Redigerad 19 november, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Han som blint tror på precis allt på internet? Vadå tror? Vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Har två saker att säga dig: 1) Skippa McDonalds och gå på svenskalektionerna istället Det heter svensklektionerna och inte svenskalektionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 (redigerad) Det heter svensklektionerna och inte svenskalektionerna Mankan skrev det. Kolla två-tre posts upp så ser du det. Redigerad 21 november, 2007 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Jag tycker att det skulle vara lite roligt om det var lite som mafia. Men sen håller ja med en massa folk här att det skulle nog bli lite segt senare i spelet. Att man har snuten efter sig hela tiden. Så gta-reglerna kan man väl behålla Då blir nog dom flesta nöjda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Ha regler skulle kunna funka, så länge man kan stänga av och på. Verkar vara mycket planerande och mer realistiskt än förr, hade inte var fel med lite regler som man kan sätta på då. På med och råna folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Nu när jag tänker efter är jag nästan konstant jagad av polisen ändå, så det skulle nog inte påverka mitt spel speciellt mycket om de jagade mig för trafikbrott också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts