Voorhees93 Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Hej jag behöver lite hjälp med hur jag ska gå till väga när jag vill modda lite i GTA San Andreas. Jag har laddat ner San Andreas Mod Installer och så va men jag har just fått San till PC så jag är lite noob på det här med moddning. Jag tror ja gör rätt så rätt men när jag ska ladda upp te.x en bil så så går det åt pipsvängen. Man laddar ju upp den bil man ska ha, sen går man vidare och väljer vilken bil man ska ersätta, och sen såklart "Play San Andreas!" Men när man ska spela och det laddar i början , så laddar det bara till 50%, sen segar allt sig och det förblir så tills man startar om datorn. För att kunna spela igen så måste man avinstallera och installera igen. Vad gör jag för fel? Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Prova att lägga in bilen manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 11 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 (redigerad) Hur då manuellt? Redigerad 11 november, 2007 av Voorhees93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Med tex spark eller nån annan img editor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 11 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Ok jag har aldrig moddat förut på GTAsa så jag fattar inte riktigt. Jag har läst guid till San Andreas Mod Installer men inte faan funkar det. Så jag vänder mig till er, har ni förslag på bra Modprogram och isåfall länka guid.. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Ok jag har aldrig moddat förut på GTAsa så jag fattar inte riktigt. Jag har läst guid till San Andreas Mod Installer men inte faan funkar det. Så jag vänder mig till er, har ni förslag på bra Modprogram och isåfall länka guid.. Tack på förhand! http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1503 Tanka den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 12 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Ok tack men sen då? Man öppnar den ju såklart men sen vet inte jag hur jag ska gå till väga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Ok tack men sen då? Man öppnar den ju såklart men sen vet inte jag hur jag ska gå till väga.. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=6866 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts