Wild_hawk Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 (redigerad) tjenna jag läste på pc gamer forumet och lilla bennet skrev nått som hultan måste ta till sig! läs: Hej alla, På förekommen anledning postar jag här en liten påminnelse, med en extra fingervisning om textraden med hets mot folkgrupp. Det har dykt upp lite sådant här på sistone, och händer det en gång till så stänger vi ner hela sidan. Gör inte vi det, så kan Lagen göra det, nämligen. Detta är INTE acceptabelt, och inte föremål för någon som helst diskussion! Har ni minsta lilla tvekan om det ni skriver kan tolkas in i ovanstående, eller tror/vet ni att någon kan känna sig kränkt, behåll då den åsikten för er själva. Den som bryter mot detta kommer omedelbart att bannas - permanent. Läs: I Sverige finns något som kallas "Sveriges Rikes Lag", och faktum är att denna bok och dess innehåll gäller här, då servern står på svenskt territorium. Alltså: saker som (i yttrandefrihetens namn) är uppenbart olagliga att säga/skriva/trycka/etc. är också totalförbjudna här. Till detta hör exempelvis hets mot folkgrupp (och detta gäller inte bara judar och människor med annat etnicitet än den "ursprungssvenska", utan även kommunister, homosexuella, banktjänstemän etc. inkluderas på detta forum i denna beteckning), uppmuntran till brott etc. Använd sunt förnuft. Var snälla mot varandra. den här lagen är väldigt väldigt bra den betyder att man inte får reta varan eller hota eller nått sådant i ett forum eller en sida. För annars så kanske hultan inte får ha gtasajten nå mer Redigerad 23 februari, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Det är väl inget sånt här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Det är väl inget sånt här??? ju det förekommer kolla bara på när jag och funny bråkade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Jag tror inte man behöver se så allvarligt på det... Skulle vara konstigt om svenska staten gick in och stänga ner GTAsajten bara för att någon bråkade i forumet... De som bråkar får dessutom en varning och blir satta i hybernating. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Jag tror inte man behöver se så allvarligt på det... Skulle vara konstigt om svenska staten gick in och stänga ner GTAsajten bara för att någon bråkade i forumet... De som bråkar får dessutom en varning och blir satta i hybernating. ok, bra.. för jag blev litte orolig man ser rätt så många fighter här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 ok, bra.. för jag blev litte orolig man ser rätt så många fighter här Det är ett forum!..Lite bråk här och var piggar alltid upp!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 (redigerad) Det är ett forum!..Lite bråk här och var piggar alltid upp!!! Funny är positiv som vanligt! Redigerad 23 februari, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Funny är positiv som vanligt! Jasså???...hmm...att lägga in en ironisk mening nu förstår jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Jasså???...hmm...att lägga in en ironisk mening nu förstår jag inte... De va inte ironiskt... Ja mena bara att du é positiv.. Aja, skit samma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 De va inte ironiskt... Ja mena bara att du é positiv.. Aja, skit samma! Vissa bråk kan pigga upp lite ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Vissa bråk kan pigga upp lite ibland ja men man vet ju inte hur SERIOUS den andra som man bråckar med tar det... Och då kan det bli ner tryckning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Att "reta" någon lite, eller bara tjafsa lite på skoj är inte hets mot folkgrupp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Att "reta" någon lite, eller bara tjafsa lite på skoj är inte hets mot folkgrupp... nä inte rent moraliskt, men enligt lagen om det är ett tjafs som har någon innebörd av "hets mot folkgrupp" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 när det är en ''fight'' på forumet vill man oftast gå in lite oftare och kolla läget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 kolla min topic i spam så får ni se nårra exempel på bråk...topicen heter Nya Medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts