eminem33 Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 jag har kommit in i det förut men nu har jag glömt hur jag gjorde nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) jag har kommit in i det förut men nu har jag glömt hur jag gjorde nån som vet? Va? Redigerad 10 november, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Han undrar hur man kommer in i Felsäkert läge. När du startar upp datan så trycker du på F8 direkt. Så kommer du in dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Nu är ni lite otydliga. När man sätter på datorn så kommer man först till BIOS, det är den där första laddningsskärmen. Om man trycker F8 där så kan det hända att man kommer in i BIOS-inställningar istället och det vill man inte. När BIOS har laddat så blir skärmen svart under en kort liten stund innan Windows XP (/Vista) börjar ladda. Precis när skärmen blir svart håller du in F8 så kommer du med lite tur till en meny där du kan välja felsäkert läge. Annars är det bara att starta om och prova igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Annars är det bara att när Windows laddas att stänga av datorn och starta den igen, då kommer felsäkertlägemenyn upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) Bästa är om du startar om datan och trycker F8 Som R2D2 sade... Redigerad 10 november, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 10 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 ok tack kom in gjorde den där F8 saken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts