eXotic Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Årets Prestation: Snipers ~100(?) posts på ett dygn. ??? Det har ju även Kebab lyckats med, tror det var 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 (redigerad) Det har ju även Kebab lyckats med, tror det var 2007. Så längesen? Ja det var ju inte i år! Edit: Äh fyfan vilken dålig. Jag ska då sova nu, pusshej. Redigerad 13 november, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Aff aff. Det här är något jag missade förra året. Försvann ungefär efter att alla blev arga på varandra och kom tillbaka, alla var fortfarande arga osv. Nu har jag varit här ett tag och helt plötsligt är alla nästan* trevliga mot varandra. Väldigt kul idé och det kommer bli roligt att se resultatet av det hela *Vissa "gängkrig" pågår. Det verkar som de lite mer litterära och "smarta" har gaddat ihop sig mot de som enligt mig, har sämre humor och faktiskt inte tillför något vettigt i sina posts. Jag har mest försökt hålla mig utanför så jag slipper bli varnad något mer för påhopp. Det har jag lyckats med ett par gånger. Nu ska jag sluta glida iväg till mysiga minnen och hålla mig on topic i fortsättningen. Bra jobbat alla som fixar och pillar med galan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Det har ju även Kebab lyckats med, tror det var 2007. Nepp, det var i november förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Det har ju även Kebab lyckats med, tror det var 2007. Jag med! ;D Det här med webradio och lite Siana-dirty-talk låter som en fin idé! Go for it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Nepp, det var i november förra året. Så längesen? Ja det var ju inte i år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts