Renard Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Kanske Bästa Musiksmak baserat på vilka låtar man har tipsat om i Musiktips skulle kunna vara något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Kanske Bästa Musiksmak baserat på vilka låtar man har tipsat om i Musiktips skulle kunna vara något? Finns ingen bästa musiksmak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Finns ingen bästa musiksmak. Självklart finns det ingenmusiksmak som alla är överens om är den bästa. Men tänker man så finns det ingen Trevligaste eller Hjälpsammaste Forumit heller. Den som enligt flest anses ha bäst musiksmak, har bäst musiksmak. Och den som av flest anses vara trevligast, är också trevligast. Bra kategori. Kör in den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Bra kategori. Kör in den. För bred kategori, släng den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 För bred kategori, släng den. Jo, den blir jävligt bred iochförsig. Null vote från min sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Självklart finns det ingenmusiksmak som alla är överens om är den bästa. Men tänker man så finns det ingen Trevligaste eller Hjälpsammaste Forumit heller. Den som enligt flest anses ha bäst musiksmak, har bäst musiksmak. Och den som av flest anses vara trevligast, är också trevligast. Där har du rätt. För bred kategori, släng den. ..och där har du rätt. Det är väl bara de tre personerna med flest nomineringar som man kan rösta på? Och i så fall kommer den här kategorin bara vara tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Man kan ju skapa en poll där vi får rösta på den vi tycker är bäst. Men man kan ju å andra sidan inte ha med alla medlemar i en poll, kanske vi ska skrota den i alla fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Visa ord Umberto, jag ger med mig. Webradio låter jättekul, det kan jag fixa. Kanske kan jag och Vice teama ihop oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Visa ord Umberto, jag ger med mig. Webradio låter jättekul, det kan jag fixa. Kanske kan jag och Vice teama ihop oss? Låter som en bra idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Har alla tillgång tillwebradio då? Resultatet måste pressenteras skriftligt i alla fall. Webbradion kan ju gå ut med resultatet några timmar tidigare. Låter det okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Har alla tillgång tillwebradio då? Resultatet måste pressenteras skriftligt i alla fall. Webbradion kan ju gå ut med resultatet några timmar tidigare. Låter det okej? fattar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Har alla tillgång tillwebradio då? Resultatet måste pressenteras skriftligt i alla fall. Webbradion kan ju gå ut med resultatet några timmar tidigare. Låter det okej? Ja, naturligtvis ska det presenteras skriftligt men först kan resultatet sändas med webradio. Webradio kan man lyssna på i t.ex. winamp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 fattar inte... Alla kanske inte har tillgång till webbradio. Så att pressentera resultatet enbart genom den suger våta sockar! Alltså måste resultatet även pressenteras skriftligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Alla kanske inte har tillgång till webbradio. Så att pressentera resultatet enbart genom den suger våta sockar! Alltså måste resultatet även pressenteras skriftligt. Alla som har WMP (fås med datorn...) har tillgång till webbradio... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 "Forummedaljen" Utdelas av administrationen till den forumit de tycker har uppträtt på ett exemplariskt sätt. Denna kommer man inte kunna rösta på. Det är en utmärkelse som Adminkåren kommer att utdela. Okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 "Forummedaljen" Utdelas av administrationen till den forumit de tycker har uppträtt på ett exemplariskt sätt. Denna kommer man inte kunna rösta på. Det är en utmärkelse som Adminkåren kommer att utdela. Okej? Lite av en hedersmedalj då? Den forumiten som blir utvald till det, bör få någon typ av medalj/stjärna under sitt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Lite av en hedersmedalj då? Den forumiten som blir utvald till det, bör få någon typ av medalj/stjärna under sitt namn. Bara Hultenius som kan fixa det, så det är uteslutet. Vice.: Självklart måste resultaten presenteras skriftligt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 "Forummedaljen" Utdelas av administrationen till den forumit de tycker har uppträtt på ett exemplariskt sätt. Denna kommer man inte kunna rösta på. Det är en utmärkelse som Adminkåren kommer att utdela. Okej? Det är som siana säger uteslutet då det är Hultan som sköter den biten. Det är också han som har makten att ändra forumets utseende (vilket detta är). Vi skulle, bara en ren spontan tanke kunna rösta på någon person med många varningar, om han skött sig bra så han kan få en reducerad varning. Väldigt luddigt, men det är väl det ända som vi i adminkåren ändå rår på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Då säger vi så. Adminkåren utser vinnaren i den kategorin! Ang priserna så ska jag försökafixa det! Börjar att trakasera Hultenius imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 "Forummedaljen" Utdelas av administrationen till den forumit de tycker har uppträtt på ett exemplariskt sätt. Denna kommer man inte kunna rösta på. Det är en utmärkelse som Adminkåren kommer att utdela. Okej? Ja, det var ju liksom det som var tanken.. Lite av en hedersmedalj då? Den forumiten som blir utvald till det, bör få någon typ av medalj/stjärna under sitt namn. Nja, det tycker jag inte. Vi klarar oss utmärkt utan någon stjärnprydd låtsas-elit. "Priset" kan på sin höjd vara att man får rätt att skriva utmärkelsen i sin signatur eller profil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts