Vice. Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Börjar bli dax att planera för årets forumgala... Någon som vill hålla i det eller ska jag göra det i år igen eller vill vi inte ha någon? vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Vi ska ha och du ska hålla i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Vi vill ha ForumGala!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Forumgala! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Ja, detta har jag längtat efter. Kommer ihåg förra året då jag var helt ny. Då såg detta så oerhört mysigt ut. Äntligen är det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Vi vill ha ForumGala!! Och vem ska hålla i det? Forumgala! och vem ska hålla i det? Ja, detta har jag längtat efter. Kommer ihåg förra året då jag var helt ny. Då såg detta så oerhört mysigt ut. Äntligen är det här Och vem ska hålla i det? Rätt mycket jobb, hade varit skönt att kolla på den här gången, men vill ni så kan jag göra det i år igen. Men vill någon annan hålla i det så helt okej för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Forumgala FTW Och jag tycker du ska hålla i det Vice. Du gör ett extremt bra jobb med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Jag kan hålla i det. Men om en enda jävel tvekar att hoppa ner i köttkvarnen så kan alla gå hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Forumgala! Vice, Du borde hålla i den igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Och vem ska hålla i det? och vem ska hålla i det? Och vem ska hålla i det? Rätt mycket jobb, hade varit skönt att kolla på den här gången, men vill ni så kan jag göra det i år igen. Men vill någon annan hålla i det så helt okej för mig DU ! (Alternativt Kebab, men han är inte så organiserad ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 klart vi ska ha en, och vice håller i den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Vad är en forumgala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Och vem ska hålla i det? Vice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Vad är en forumgala? http://img266.imageshack.us/img266/3944/yeaahzu0.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) Ja, mysigt! Jag tycker du ska hålla i det Vice - då är man säker på att det blir bra Redigerad 10 november, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Ja, klart vi ska ha en forumgala! (Fast jag kommer nog inte bli nominerad till något, men ändå.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Mmm, men vi måste göra vissa förändringar vad gäller kategorierna imo. Återkommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) Jag tänkte på det här för bara en kvart sedan! Självklart ska vi ha en forumgala, men jag tycker lite synd om Vice om han ska behöva göra det här även fast han egentligen inte vill.. DU ! (Alternativt Kebab, men han är inte så organiserad ) Hmm, vi säger såhär.. Om någon lyckas övertala Hultenius att, typ, fördubbla inkorgens kapacitet så lovar jag att hålla i det. För det vore ju lite träligt att tvinga folk att skicka rösterna via vanlig mail.. Min inkorg är alldeles överfull, och jag vill inte radera några meddelanden.. Jag brukar få göra det ändå, så nu är det bara det bästa av det bästa som finns kvar där i. Mmm, men vi måste göra vissa förändringar vad gäller kategorierna imo. Instämmer till fullo. Redigerad 10 november, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) Självklart ska vi ha en forumgala. Att sedan Vice ska vara programledare är lika självklart som att Arne ska vara det på julafton. (FAN TA SVT) Men, om du känner att det är mycket att göra och att det kanske kommer ta mer tid från dig än du vill så kan jag ställa upp och hjälpa till, t ex ta hand om vissa nomineringar och räkna rösterna till den och så vidare. Men men, vill du ha hjälp så får du kontakta och sedan säga vad man ska ta hand om och så vidare eftersom det är du som vet exakt hur allting går till. Kebab: Jag tänkte också på årets gala, fast för ett par dagar sedan. Redigerad 10 november, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Det har fungerat överträffligt med Vice. som överhuvud alla andra år, så varför bryta traditionen? Forumgala + Vice. = Lilla julafton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts