lowire Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Är det någon som kan tipsa mig om det finns nån extra svårt sådant hopp. för jag har bara en kvar men hittar den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
karlen Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Har du hoppat över flygplats-huset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jag vet inte hur många gånger jag har försökt klara Unique Stuntet vid Bunch Of Tools där man hoppar över kanalen, det är omöjligt. Jag har försökt med olika bilar och motorcyklar men även fast slowmotion-bilden dyker upp står det inte att jag klarat hoppet när jag landar. Nån som har nåt tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaLys Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Hoppet över radarn, eller vad det nu är, på flygplatsen är svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jag vet inte hur många gånger jag har försökt klara Unique Stuntet vid Bunch Of Tools där man hoppar över kanalen, det är omöjligt. Jag har försökt med olika bilar och motorcyklar men även fast slowmotion-bilden dyker upp står det inte att jag klarat hoppet när jag landar. Nån som har nåt tips? Ta en Comet.För den svängar bra..Sen åker du efter vägen ett tag åt vänster..Du ska köra så att du kommer bakom clubben.Sen vänder du och åker tillbaka och svänger när du kommer till hoppet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Ta en Comet.För den svängar bra..Sen åker du efter vägen ett tag åt vänster..Du ska köra så att du kommer bakom clubben.Sen vänder du och åker tillbaka och svänger när du kommer till hoppet.. Clubben? Jag menar inte hoppet vid Malibu Club utan hoppet vid Bunch Of Tools. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jag vet inte hur många gånger jag har försökt klara Unique Stuntet vid Bunch Of Tools där man hoppar över kanalen, det är omöjligt. Jag har försökt med olika bilar och motorcyklar men även fast slowmotion-bilden dyker upp står det inte att jag klarat hoppet när jag landar. Nån som har nåt tips? är det typ..man hoppar på en sand hög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Clubben? Jag menar inte hoppet vid Malibu Club utan hoppet vid Bunch Of Tools. Förlåt jag såg fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 arvid: är du säker på att du inte klarat stuntet tidigare? kanske i början, en av de första gångerna du spelade spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Jag vet inte hur många gånger jag har försökt klara Unique Stuntet vid Bunch Of Tools där man hoppar över kanalen, det är omöjligt. Jag har försökt med olika bilar och motorcyklar men även fast slowmotion-bilden dyker upp står det inte att jag klarat hoppet när jag landar. Nån som har nåt tips? det hoppet är lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Apan Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 kolla på den kartan och se om du har missat något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts