Joe Dirt Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Satt och tittade lite på FragZone (FZ.se) och hittade ett kuligt litet spel Det är gratis också... Man får en bil (BMW M3 konstigt nog ) och så kör du den på en bana... Dom som gjort spelet har inte satsat på grafiken utan realismen... (Nu är inte jag 18 så jag har inte kört bil men jag tycker det är inte konstig handling i spelet...) Du hittar spelet här : http://www.fz.se/filer/archive.fz?id=4201 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Kanske bara är min dator som ställt ner grafiken och allt, men är ljudet hemskt? Förövrigt så svängde man påtok för lätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Ljudet lät bra på min dator. Merkky: Du kan stänga av styrhjälp med någon av F-tangenterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Rätt okej spel. synd bara det är en jävla BMW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Rätt okej spel. synd bara det är en jävla BMW Vadå jävla BMW... Det är den grymmaste bil märket nånsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Ljudet lät bra på min dator. Merkky: Du kan stänga av styrhjälp med någon av F-tangenterna. För mig lät motorljudet som nåt pingpong spel från 80-talet... Ska testa igen, tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts