Siana Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Klick meh! Om ni tycker jag talar dämpat är det för att farsan sover i rummet brevid. Vad använder ni för att spara med .mp3? Wave tar en sån jäkla plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Klick meh! Om ni tycker jag talar dämpat är det för att farsan sover i rummet brevid. Vad använder ni för att spara med .mp3? Wave tar en sån jäkla plats. Du har också kuksmask när du pratar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Du har också kuksmask när du pratar. Jag åt ju pepparkaka och drack mjölk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Klick meh! Om ni tycker jag talar dämpat är det för att farsan sover i rummet brevid. Vad använder ni för att spara med .mp3? Wave tar en sån jäkla plats. Jag spelar in i Audacity. Kräver dock en liten plugin för att man ska kunna spara i mp3, men den är typ normen så man lär skaffa den ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Jag åt ju pepparkaka och drack mjölk! Det var så länge sedan jag hörde din söta röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Tips är Wavepad, gratis, enkelt och sparar i mp3. Härligt att tråden har kommit igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 http://www.mp3cube.net/0607/1194504378.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Alla filer innan Tux verkar har crashat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Alla filer innan Tux verkar har crashat? Det funkar alldelles fint för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Alla filer innan Tux verkar har crashat? Samma för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 för mig med. ska kanske testa prata mer er lite, vad för program rekomenderar ni att spela in med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joki Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Skaffa ett liv!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Skaffa ett liv!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 http://www.mp3cube.net/0607/1194504378.mp3 http://www.mp3cube.net/0607/1194524314.mp3!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 http://www.mp3cube.net/0607/1194524314.mp3!!!!!!!!!!!!!! vad vackert hittar inte min mick. satan, får bli en tur till clas ohlsson senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 404 på alla på första sidan. Tas dom bort så fort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 http://www.mp3cube.net/0607/1194524314.mp3!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 (redigerad) Död åt sidan, verkar inte hosta längre än 24 timmar eller något sådant, tips på sidor? Det är ju fördel om man kan lyssna direkt på sidan, och att de inte försvinner. Fan, hann inte lyssna på någon på första sidan Redigerad 8 november, 2007 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 (redigerad) Död åt sidan, verkar inte hosta längre än 24 timmar eller något sådant, tips på sidor? Det är ju fördel om man kan lyssna direkt på sidan, och att de inte försvinner. Fan, hann inte lyssna på någon på första sidan Beffo? Redigerad 8 november, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Om du är smart så ser du att hans länkar består av ".wma". Det betyder alltså att du måste antagligen klistra in länken i Windows Media Player. Sen när spelar Winamp inte upp .wma-filer? Du som är smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts