felshoe Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Läskigt. Jag hoppas inte att han inspirerar folk på min skola, den ligger mitt ute i förorten, här kan allt hända! Det var ju fan skottlossning precis utanför för ett par veckor sedan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Läskigt. Jag hoppas inte att han inspirerar folk på min skola, den ligger mitt ute i förorten, här kan allt hända! Det var ju fan skottlossning precis utanför för ett par veckor sedan . Gängbråk leder inte till skolmassakrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 (redigerad) Interests and Hobbies: Existentialism, Freedom, Truth, Misantrophy, Social / Personality Psychology, Evolution Science, Political Incorrectness, Women, BDSM, Guns, Computer Games, Sarcasm, Irony, Mass / Serial Killers, Macabre Art, Black Comedy, Surrealism, Absurdism. Fyfan, är ju läskigt att man vet att han har dödat minst 8 stycken nu.. och så sitter man och läser på hans j00tube sida.. Det där säger absolut noll. Jag delar samtliga intressen och har inga planer på att utföra mord den närmsta tiden. EDIT: Äh vafan, inte BDSM och vapen Redigerad 7 november, 2007 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Fy fan, sånna där borde det vara skott pengar på hoppas bara inte det händer i sverige då, men men någon gång ska vara den första Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Har inte orkat kolla själv på filmerna, så jag vet inte vilken av dessa som blivit postade här innan. Intressanta. Ser oerhört normal ut när han vinkar till kameran. Men skjuta en apelsin? Like wtf? Men det är väl det minsta man oroar sig för nu. Tragiskt får jag säga igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Nu har han tydligen dött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 (redigerad) Är det ingen som tänker på "gärningsmannens" föräldrar? De måste ju leva med detta hela livet, plus att deras son nu tydligen har dött. Redigerad 7 november, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Usch. Vad less jag blir på sånt där. vad är det för något de tänker med? Har du verkligen så svårt att relatera till det? Vem har inte drömt om att skjuta ihjäl sina lärare eller jobbiga klasskamrater? Inte för att vi någonsin skulle genomföra det men har inte tanken passerat nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Har du verkligen så svårt att relatera till det? Vem har inte drömt om att skjuta ihjäl sina lärare eller jobbiga klasskamrater? Inte för att vi någonsin skulle genomföra det men har inte tanken passerat nån gång? Den har säkert passerat. Men då använder vi/många en annan metod att vilja hämnas. Mobbing.. Som te.x Eggning, repning av bil, alltid sur emot han/hon... Nåt som gör så att den utvalda får lida mer än om Han/hon hade blivit dödad. Do.c kan detta stoppas av polisen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 film bilder osv. http://www.flashback.info/leave.php?http:/...ol_Massacre.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Har du verkligen så svårt att relatera till det? Vem har inte drömt om att skjuta ihjäl sina lärare eller jobbiga klasskamrater? Inte för att vi någonsin skulle genomföra det men har inte tanken passerat nån gång? Har aldrig tänkt något så drastiskt, men slagit sönder klass"kamrater" harj ag gjort när dom jävlas för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Wohoooooo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Wohoooooo! Muhaha så fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Wohoooooo! Hahaha Hemskt det som hände, men det ska gå och skämta om allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Wohoooooo! Äsch, den var inte så rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Aftonbladet Suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Aftonbladet Suck. Expressen Suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Expressen Suck. Fick lite småpassande reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 ”Battlefield II” är ett mycket våldsamt dataspel där användare över hela världen strider mot varandra i virtuella krig. Jag som tycker att BF-serien är det mesigaste som finns i spelvärlden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Mina damer och herrar: finländaren har avlidit till följd av sina skador. Vapnet som användes under massakern var en SIG Sauer-pistol med kaliber .22 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts