burken12 Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Vilket av dem är bäst kan man ha flygplan pch helikopter på lcs vilket har bäst grafik osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 I Vice City Stories går det att ratta flygmaskiner såsom helikoptrar och flygplan. I Liberty City Stories finns det en helikopter, men endast i ett uppdrag. Vice City Stories har bäst grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 8 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 så det går altaå inte att flyga flygplan på lcs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 så det går altaå inte att flyga flygplan på lcs Nej. För att du ska få bättre info om skillnaderna mellan hur bra LCS och VCS är så kan du kolla min tråd. Det var av såna här anledningar jag skrev den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 15 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 det var inte riktigt sån info jag sökte vad är dem största skillnaderna mot gta III förutom motorcyklar och bilar typ andra fordon är det värt att byta upp sig(ska ha det till ps2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 det var inte riktigt sån info jag sökte vad är dem största skillnaderna mot gta III förutom motorcyklar och bilar typ andra fordon är det värt att byta upp sig(ska ha det till ps2) Pratar du om VCS eller LCS nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 16 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 liksom Liberty City Stories Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 17 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 hur är multiplayer läget vilka finns det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 22 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 ingen som vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Tryck på EDIT när du vill fråga fler saker utan att någon annan gjort några posts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 hur är multiplayer läget vilka finns det Det finns dessa (ganska många, och väldigt varierade!). Men endast till Playstation Portable, inte till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts