Kebab Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 En snäll norsk kille, Taz, har gjort ett riktigt kickass första-solo som släpptes här om dagen på gtastunting.net. Tyckte jag skulle dela med mig av det till er gtasajtare med, för jag tycker det här är skitbra. -------- http://img128.imageshack.us/img128/6745/banner1jh5.jpg Yay, its finally time to release my very first SA solo, which has been my little project for the last couple of months. Im pretty happy with the result, it turned out much better than I thought it would do. At the start I was going to edit myself, but then JL stepped in and did it instead. He did an amazing job, x10 of what I could ever manage, thank you so much JL! N'joy! http://img128.imageshack.us/img128/2806/downloadlinks1cs5.jpg 1024x600.wmv TheGamersAlliance RapidShare Thanks to JL! MegaUpload FileFront 640x375.wmv Coming soon... Streaming [*]YouTube Thanks to Labi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Grymt bra för att vara första stuntfilmen... Eller iaf solot. Tycker han kickade rumpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Grymt bra för att vara första stuntfilmen... Eller iaf solot. Tycker han kickade rumpa. Byt ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Grymt bra för att vara första stuntfilmen... Eller iaf solot. Tycker han kickade rumpa. Det är i princip hans första stuntfilm, faktiskt! Han har bara haft ett eller två stunts med i några andra collabs innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Taz.. låter bekant.. Har han varit medverkande i fler filmer? Nevermind..dlingy-flingy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Det här är vad jag kallar originella stunts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Taz.. låter bekant.. Har han varit medverkande i fler filmer? Nevermind..dlingy-flingy. Videos Taken Part In [sALC] Libertad [Collab] [sA] Acceleration 2 [Collab] [sA] Burning Out [12h Collab] [sA] Hazardous [Guest] [sA] Watch This! [solo] http://www.gtastunting.net/forums/uploads/photo-4141.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Själv är jag inte så insatt i vad alla stuntare heter känner igen dom från tms och dom kändaste men tyckte killen hadde talang, och då har vi inte snackat om hans redigering än den var super! Riktigt bra film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts