burken12 Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 vart kan man hitta sea sparrow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 (redigerad) Edit: Fan! Trodde jag var i Vice City forumet, ursäkta Redigerad 6 november, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Sea Sparrow finns inte att hämta, men du kan skaffa den på två (tre) sätt: 1. I ett uppdrag du får av Gonzales ska du skydda en båttransport med hjälp av en Sea Sparrow. 2. Ett sidouppdrag i form av ett race med Jetski, Sea Sparrow (och Sanchez?) finns att hämta på nån plats jag just nu glömt. Jag kan försöka leta upp den ikväll. När du kört ungefär halva racet måste du byta till helikoptern. Om du är duktig kan du avbryta racet och försöka pusha in den i ett garage. 3. Skaffa ECCD (om du har PSP) och spawna en Sea Sparrow. Såvida det inte tillkommit nåt i senare versioner, kan du inte flyga med den utan bara sitta i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 2. Ett sidouppdrag i form av ett race med Jetski, Sea Sparrow (och Sanchez?) finns att hämta på nån plats jag just nu glömt. Jag kan försöka leta upp den ikväll. När du kört ungefär halva racet måste du byta till helikoptern. Om du är duktig kan du avbryta racet och försöka pusha in den i ett garage. Ha jag vet! det är vid fyren, den heter något i stil med land, sea and air Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 8 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 tack ska kolla upp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Finns det inget annat sätt att få tag på ett plan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Finns det inget annat sätt att få tag på ett plan? Ett plan? Jo, det finns ju ett på Escobar och ett annat till öster om Big Mitch Bakers Biker Bar, det är väl de enda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Ett plan? Jo, det finns ju ett på Escobar och ett annat till öster om Big Mitch Bakers Biker Bar, det är väl de enda. Vad i helvitti. Har aldrig kört ett plan i VCS trots att jag.. Har kört det mycket. Ska kolla upp det. Vet du ungefär var på Escobar? Är det vanliga Dodo's eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Vad i helvitti. Har aldrig kört ett plan i VCS trots att jag.. Har kört det mycket. Ska kolla upp det. Vet du ungefär var på Escobar? Är det vanliga Dodo's eller? Den här kartan hittade jag på GTAforums. Ser ut som om det bara finns två flygplan som du kan få tag i, ett på Escobar (Biplane) och ett vid Big Mitch Bakers. Resten är helikoptrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Den här kartan hittade jag på GTAforums. Ser ut som om det bara finns två flygplan som du kan få tag i, ett på Escobar (Biplane) och ett vid Big Mitch Bakers. Resten är helikoptrar. Tackar, ska kolla upp det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Kan man inte köpa ett plan utanför det där hotellet på östra ön? Eller är jag helt ute och cyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Kan man inte köpa ett plan utanför det där hotellet på östra ön? Eller är jag helt ute och cyklar? Man kan inte köpa ett plan nånstans, men på taket till ens sparställe på östra ön kan man köpa en Little Willie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Man kan inte köpa ett plan nånstans, men på taket till ens sparställe på östra ön kan man köpa en Little Willie. Det var konstigt. Jag har för mig att man kan köpa ett sånt där plan som landar på vattnet nere bakom garaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 17 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Man kan inte köpa ett plan nånstans, men på taket till ens sparställe på östra ön kan man köpa en Little Willie. Jo bakom hotellet kan man köpa en skimmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Bakom vilket hotell? Bakom ens sparställe kan man köpa en svävare, men det är ju inte en Skimmer. Peka ut på en karta vetja, så får jag kolla upp när jag unbrickat PSPn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 18 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Bakom vilket hotell? Bakom ens sparställe kan man köpa en svävare, men det är ju inte en Skimmer. Peka ut på en karta vetja, så får jag kolla upp när jag unbrickat PSPn. ja det hotellet som man har som spar ställe på andra banan(jag tror man måste klara ett vist uppdrag eller är jag ute och cyklar?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 (redigerad) Jag kollade nyss upp det här, och ja, man kan köpa en Skimmer bakom ens safehouse på andra ön, det som ligger mittemot tivolit. Och förutom Skimmern så kan man även som Henkibojj nämnde köpa en svävare och en Little Willie. Däremot minns jag inte om man behöver klara något speciellt uppdrag för att kunna köpa den, jag skulle dock tro det. Redigerad 18 januari, 2008 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Jag kollade nyss upp det här, och ja, man kan köpa en Skimmer bakom ens safehouse på andra ön, det som ligger mittemot tivolit. Och förutom Skimmern så kan man även som Henkibojj nämnde köpa en svävare och en Little Willie. Däremot minns jag inte om man behöver klara något speciellt uppdrag för att kunna köpa den, jag skulle dock tro det. När jag tänker efter tror jag att jag har köpt Skimmer endå. Little Willie finns på taket av safehouset. Ska försöka leta upp det andra planet på flygplatsen. Antar att det är bäst att använda helikopter till det. Någon som vet om man kan använda stålkastarna på polishelikoptern som i SanAn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Någon som vet om man kan använda stålkastarna på polishelikoptern som i SanAn? Nix, det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Nix, det går inte. Fan då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts