balun Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 (redigerad) Tjenix, undrar om det finns någon option som ändrar hur jag styr med musen dvs när ja drar musen ner så kollar jag uppåt, undrar alltså om man kan styra som man gör i tex cs med siktet ... noob fråga ja vet tack för svar ;D Redigerad 6 november, 2007 av balun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Kolla om det finns någon inställning som heter något med "inverted mouse". Jag tvivlar dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Kolla om det finns någon inställning som heter något med "inverted mouse". Jag tvivlar dock. Yes det ska det finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Yes det ska det finnas. Här har du en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
balun Skrivet 6 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Här har du en bild tack ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts