Umberto Skrivet 22 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2012 1:20 och framåt, jäääääävlar vad kraftfullt. Mitt anglofila hjärta slår volter när du postar sånt där. -- 5:02 -> My goodness, jag tror mina öron orgasmar marmite. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 30 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2012 Särskilt slutklämmen vid ungefär 3:32.. Sattan! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2012 får rysningar av samt lite örongodis 0:50--> 1:05 typ sen 2:20 om jag minns rätt 0:55 denna låt har gett mig mycket minnen och texten stämmer in på allt som har hänt mig! 02:30 gitarr spelet grrr!!! http://www.youtube.com/watch?v=sNcw-xs9ZgA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2013 får rysningar av samt lite örongodis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2013 Han kanske får det..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2013 (redigerad) Passar nog bäst här. Edit: Och denna, av Clint Mansell som även gjorde musiken till Requiem for a Dream. Redigerad 10 januari, 2013 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2013 Oj, vad man kan sjunka ner i tankarna med en sån här låt. Helt sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2013 Won't Get Fooled Again med The Who är stundtals otroligt intensiv. Den verkliga öronorgasmen börjar med förspel runt 07:00 och blir allt intensivare när Keith Moon börjar trumma på som satan vid 07:35. Klimax uppnås snart därefter när Daltrey skriker "YEEEEEEAAAAHHHHH!" och Pete powerslidar mot kameran i slow-motion! Helt jävla otroliga. Finner inga ord. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts