Eudoros Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 *2002 Då lyssnade jag på Cartoon. Hittade den först i somras då, eheheh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 I Fix You, med Coldplay. När trummorna sätter igång runt 02:56. http://youtube.com/watch?v=jBEYyHGbwto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Sonata Arctica - Fullmoon <3 Lyssnade på låten för första gången när jag gick i åttan tror jag, och sen dess har den faktiskt bara blivit bättre och bättre. 03.01 http://www.youtube.com/watch?v=XiDsY0_rPNc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Refrängen i Bon Jovi's 'Bed of Roses' <3 Älskat den sen första gången jag hörde den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 THE VERVE - SLIDE AWAY ÄR SÅ JÄVLA ÖRONROGASM RAKT IGENOM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 (redigerad) Vilse i Pannkakan - Det Platta Landet Inte hela låten, den är bara bra liksom. Men ingången till solot att det liksom tar slut i 1/4 sekund och sedan så kommer ett jättegött solo liksom. Det är mums. Sedan så är Resan mot Gryningen-delen av Tsar (samma band som förra låten) jävligt mysig också. Redigerad 12 november, 2007 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Immortal Technique - Dance With The Devil Musikorgasm hela låten igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Metallica - Ride The Lightning TUSENTALS orgasmer under "Death in the air, Strapped in the electric chair. This can´t be happening to me!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 (redigerad) Immortal Technique - Dance With The Devil Musikorgasm hela låten igenom. Sluta skämta nu, det där säger du bara för att verka djup. En verklig öronorgasm, helt ärligt, det är den enda sanna: MY BLOODY VALENTINES REMIX AV MOGWAI - FEAR SATAN Okej, borde kanske motivera: Det börjar stillsamt, episkt, lite post-rockvibbar, men... Efter ett tag, vad händer? Jo, en hel jäkla vägg. Ungefär som att bli släpad över asfalt. Fem minuter vägg. Ingenting annat. Kompakt, massivt. Fem minuter går, och fram träder det mest harmoniska läte man någonsin har hört. Lite som en fågel av järn. Ens musikaliska världsbild har raserats och byggts upp. Ens musikaliska världsbild är född på nytt. Följt av Beach Boys God Only Knows är detta vad varje person med dålig musiksmak borde vara med om för att bli kvitt sina synder. De kommer bli frälsta. Död, rening och reinkarnation. Redigerad 13 november, 2007 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 En verklig öronorgasm, helt ärligt, det är den enda sanna: MY BLOODY VALENTINES REMIX AV MOGWAI - FEAR SATAN Okej, borde kanske motivera: Det börjar stillsamt, episkt, lite post-rockvibbar, men... Efter ett tag, vad händer? Jo, en hel jäkla vägg. Ungefär som att bli släpad över asfalt. Fem minuter vägg. Ingenting annat. Kompakt, massivt. Fem minuter går, och fram träder det mest harmoniska läte man någonsin har hört. Lite som en fågel av järn. Ens musikaliska världsbild har raserats och byggts upp. Ens musikaliska världsbild är född på nytt. Följt av Beach Boys God Only Knows är detta vad varje person med dålig musiksmak borde vara med om för att bli kvitt sina synder. De kommer bli frälsta. Död, rening och reinkarnation. Sluta skämta nu, det där säger du bara för att verka djup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Sluta skämta nu, det där säger du bara för att verka djup. Jo. Jäklar... Vad gör jag nu? Jag är tagen på bar gärning. Folk kanske kommer börja förstå nu. De kommer kanske förstå allting... Visst, allt var lugnt när vi alla var tretton till femton, då köpte alla allt skitsnack gladeligen. Krautrock, utmanande konst, Flaubert, Andy Warhol, obskyra indieband från Wales: alla köpte allt gladeligen. Det var ord. Stora ord. Men nu? Kommer folk att förstå att det var på skämt alltihop? Nu när de har åldern inne? Är de mogna för svaret? Det finns ingen okkism, och har aldrig gjort det heller. Fiktion blev aldrig verklighet. Fast var det kanske tvärtom? Verklighet blev aldrig fiktion. För vad gör okka just nu..? Är det vad ni tror? Eller sitter han i mjukisbyxor och dricker oboy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Jo. Jäklar... Vad gör jag nu? Jag är tagen på bar gärning. Folk kanske kommer börja förstå nu. De kommer kanske förstå allting... Visst, allt var lugnt när vi alla var tretton till femton, då köpte alla allt skitsnack gladeligen. Krautrock, utmanande konst, Flaubert, Andy Warhol, obskyra indieband från Wales: alla köpte allt gladeligen. Det var ord. Stora ord. Men nu? Kommer folk att förstå att det var på skämt alltihop? Nu när de har åldern inne? Är de mogna för svaret? Det finns ingen okkism, och har aldrig gjort det heller. Fiktion blev aldrig verklighet. Fast var det kanske tvärtom? Verklighet blev aldrig fiktion. För vad gör okka just nu..? Är det vad ni tror? Eller sitter han i mjukisbyxor och dricker oboy? HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Oh, idag för tredje gången i mitt liv fick jag en sådan där underbar öronorgasm. Jag fick idag veta att Kent sjunger om våran (deras) skola och hur dom träffades. Kent - Järnspöken. Satte på den på högsta volym och smälte mig in i musiken. Den känslan, den var fantastisk. Kommer nog inte få den känslan på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Death Cab For Cutie - What Sarah Said 03:31 ~ 03:55 är fanatiskt vackert, imo. Åtminstone om man sitter ute i en bil i mörkret och lyssnar på den och drömmer sig bort, ack o ve. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Lika bra varje gång. Bästa kärlekslåten någonsin? Bryan Adams, Rod Stewart, Sting - All for love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Jimi Hendrix har sex med sin gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 JAMES - ENGLISH BEEFCAKE ÄR OCKSÅ EARGASM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Dream Theater - Misunderstood I came. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 King of Convenience - I'd Rather Dance With You (youtube) Finns ingen bättre. den var faktiskt riktigt skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Har haft öronorgasm hela kvällen. Var i Lund och såg Alice Cooper. Sjukt jävla bra.. Gråter fortfarande inombords Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts