Kebab Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Hej. Jag försöker installera Nero 8. Men datorn säger ifrån. Jag får upp det här meddelandet: Trycker jag på OK så startar datorn om, och sen kommer rutan upp igen. Jag har testat fem gånger nu. Det konstiga är att jag inte kan minnas att jag har haft Nero 6 installerat, däremot Nero 7. Jag har hur som helst avinstallerat och raderat allt Nero-relaterat som jag har hittat, men den här rutan kommer ändå upp gång på gång. Vad tror ni det här beror på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 (redigerad) Är det en laglig version? Redigerad 4 november, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Hej. Jag försöker installera Nero 8. Men datorn säger ifrån. Jag får upp det här meddelandet: Trycker jag på OK så startar datorn om, och sen kommer rutan upp igen. Jag har testat fem gånger nu. Det konstiga är att jag inte kan minnas att jag har haft Nero 6 installerat, däremot Nero 7. Jag har hur som helst avinstallerat och raderat allt Nero-relaterat som jag har hittat, men den här rutan kommer ändå upp gång på gång. Vad tror ni det här beror på? Hade samma problem jag förut... Sök i registret efter Nero och ta bort alla nycklar... Det funkade för mig sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Hade samma problem jag förut... Sök i registret efter Nero och ta bort alla nycklar... Det funkade för mig sedan Sorry offtopic: Joe Dirt: Jag har en längre version av din avatar om du vill ha. Pm:a i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Hade samma problem jag förut... Sök i registret efter Nero och ta bort alla nycklar... Det funkade för mig sedan Okej, tack för svaret! Men hur ser en nyckel ut? Det här är de filer och mappar jag får fram när jag söker på 'nero'. Får jag ta bort allihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) Okej, tack för svaret! Men hur ser en nyckel ut? Det här är de filer och mappar jag får fram när jag söker på 'nero'. Får jag ta bort allihop? *Bild* Gör så här tryck på start -----> Kör -----> Regedit -----> Gå under fliken "HKEY_LOCAL_MACHINE" -----> Gå under fliken "SOFTWARE" -----> Leta efter "nero"... Om du gör rätt så ta bort hela register mappen med nero sedan installerar du Nero 8 Redigerad 5 november, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Gör så här tryck på start -----> Kör -----> Regedit -----> Gå under fliken "HKEY_LOCAL_MACHINE" -----> Gå under fliken "SOFTWARE" -----> Leta efter "nero"... Om du gör rätt så ta bort hela register mappen med nero sedan installerar du Nero 8 Tack för hjälpen, men jag får fortfarande fram samma meddelande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Tack för hjälpen, men jag får fortfarande fram samma meddelande. hmm... Då vet jag tyvärr inte hur man löser detta... Det funkade för mig när jag hade det där meddelandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Hej och Hå. Detta kanske är en perfekt lösning för dig Nero Clean Tool Bundle 1.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Hej och Hå. Detta kanske är en perfekt lösning för dig Nero Clean Tool Bundle 1.0 Tjohoo! Det där gjorde minsann susen! Du ska ha stort tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts