svamp i skogen Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 längst ner på forumets första sida nere vid board statistics står det fel regristrerade medlemmar antal. varför gör det det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Borttagna medlemmar o sånt ränknas inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 (redigerad) En gång i tiden var felantalet bara 1, men sedan hände någonting och det blev tusental istället Redigerad 18 november, 2007 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 En gång i tiden var felantalet bara 1, men sedan hände någonting och det blev tusental istället DU!.... Fy på dig!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 DU!.... Fy på dig!... Ja, han smyger runt här! Men han måste skriva med grön text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 (redigerad) DU!.... Fy på dig!... Och självklart är min favoritsmiley borttagen! Jag har väl aldrig gjort nåt? Redigerad 19 november, 2007 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Och självklart är min favoritsmiley borttagen! Jag har väl aldrig gjort nåt? Quisling. Försvinn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 DU!.... Fy på dig!... Ja, han smyger runt här! Men han måste skriva med grön text. Quisling. Försvinn! Jag känner att jag missat nåt här..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Jag känner att jag missat nåt här..? Han skapade medlem #1000, och fick mycket skit för det.. Medlemmen raderades, och det var i samma veva som medlemsnummrena började fela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Han skapade medlem #1000, och fick mycket skit för det.. Medlemmen raderades, och det var i samma veva som medlemsnummrena började fela. Ah. @ Speeder: Försvinn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts