JohanK Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Tja GTAsajten! Jag och min kompis hadde ett såkallat "tattar lan" på bara två personer. Och jag fick tanken att göra en film under kvällen och så blev det. Jag har sen lång tid tillbaka bytt namn från JohanK till R8N (ingame). Min kompis är inte lika insatt i stunting men har spelat GTA ungefär lika länge som jag. Vi båda lirar mer på SA:MP på en server som heter West-side-rpg som jag starkt rekomenderar! West Side Server RPG Hemsida Behöver ni hjälp att komma igång på sidan så finns jag till hjälp! Jaja tillbaka till filmen, den är gjord på ca 3 h. Det negativa som jag ser det är att jag inte är speciellt skillad och redigeringen är sämst. Hoppas ni gillar den endå! Filfront - LÄNK Youtube - LÄNK Kan upplevas som lite seg då och då, det behöver ni inte upplysa mig om. Annars vill jag ha kommentarer bra och dåliga. Men om ni ska lämmna en dålig kommentar uppskattar jag om ni säger lite varför ni tycker så och vad jag kan förbättra och hur! Hade gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Skön liten film det där tycker jag. Spelades allt in på sa:mp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohanK Skrivet 4 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Tack Kebab! Nej och åter nej! Det enda jag använde var när gangstern stod och rappade (var det tänkt), Då skrev jag bara in /chat och tryckte ender och recordade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiilip_91 Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Najjs Film r8an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Snubben som lekte DJ var bara jobbig, gamla stunts, men som vanligt i time-limit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Namnet känns liiite rippat tycker jag Gammla stunts, men vad mer kan man vänta sig av en 3h film. Fint jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohanK Skrivet 7 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Namnet känns liiite rippat tycker jag Gammla stunts, men vad mer kan man vänta sig av en 3h film. Fint jobb Thaks, Skulle uppskatta lite fler kommentarer? Tack allihopa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts