Vice. Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Alltså, poängen var ju att vi skulle räkna från första till sista trofé. Inte vem som under kalenderåret hinner först. Klarar jag det på 10 dagar i oktober men du klarar det på fem dagar i november är det fortfarande du som vinner. Skulle det vara så att jag märker att spelupplevelsen förstörs kommer jag också skita i tävlingen, helt klart. Ah okej. Då är jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Fick låna spelet av en vän idag, och jag vet inte.. Det är faktiskt tråkigt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Fick låna spelet av en vän idag, och jag vet inte.. Det är faktiskt tråkigt . ...på grund av? Spelet är ju, precis som alla andra spel, olika roligt på olika svårighetsgrader. Ifall du som Vice. ger ett spel minuspoäng för att det är på ett visst språk trots att man kan ändra, så, ja - ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 ...på grund av? Spelet är ju, precis som alla andra spel, olika roligt på olika svårighetsgrader. Ifall du som Vice. ger ett spel minuspoäng för att det är på ett visst språk trots att man kan ändra, så, ja - ändra. Haha. Jo, självklart faller det för språket.. Skoja. Jag vet inte, det är inte min typ av spel. Var roligt fram till den tyska ubåten, sen blev det mest segt. Skjuta, gömma sig, springa lite. Sådana här spel gör sig bäst som film för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Det blir bara roligare efter den banan, det är ju där storyn börjar på riktigt. Dessutom är det ju inte direkt de knallpulverpistoler man har i början som gäller hela spelet ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Okej, jag är deprimerad. Spelade Uncharted 2, ÄLSKADE det. Därför lånade jag Uncharted 1 av en kompis för att få spela ut det men då vill inte spelet laddas. Man kommer förbi menyn, väljer nytt spel, sen hänger det sig vid myntet som snurrar. Tog bort uppdateringen som fanns att ladda ner, hängde sig ändå, uppdaterade igen, hängde sig ändå, tog bort uppdateringen, hängde sig ändå. Till sist så tog jag ut nätverkssladden och då fick jag spela i en halvtimme innan det hängde sig. Och nu är jag tillbaka i menyn där det fastnar vid myntet. Samma sak händer på en annan användare. What's up? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Okej, jag är deprimerad. Spelade Uncharted 2, ÄLSKADE det. Därför lånade jag Uncharted 1 av en kompis för att få spela ut det men då vill inte spelet laddas. Man kommer förbi menyn, väljer nytt spel, sen hänger det sig vid myntet som snurrar. Tog bort uppdateringen som fanns att ladda ner, hängde sig ändå, uppdaterade igen, hängde sig ändå, tog bort uppdateringen, hängde sig ändå. Till sist så tog jag ut nätverkssladden och då fick jag spela i en halvtimme innan det hängde sig. Och nu är jag tillbaka i menyn där det fastnar vid myntet. Samma sak händer på en annan användare. What's up? Spelet sönder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Spelet sönder? Min kompis kunde spela det. Och jag ser inga skador på skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Min kompis kunde spela det. Och jag ser inga skador på skivan. Det kan vara dåligt brända spår på skivan och din laser som är lite oskarp eller vad lasrar blir med tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Det kan vara dåligt brända spår på skivan och din laser som är lite oskarp eller vad lasrar blir med tiden. Hrm, Ps3an är ju inte direkt gammal.. Blir skeptisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Det var nyligen nån firmware som fuckade upp vissa spel, däribland Uncharted: Drake's Fortune. Har du senaste FW installerad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 (redigerad) Det var nyligen nån firmware som fuckade upp vissa spel, däribland Uncharted: Drake's Fortune. Har du senaste FW installerad? Japp, senaste är installerat.. Antar att man får vänta på en fix då, lär ju dröja ett tag. Fasen vad synd, såg fram emot en natt av nördande. Edit: Tydligen så ska 3.01 fixa Uncharted-krascharna, men det gör det inte för mig.. Fast för en kille som skrev på forumet jag läste det så tog det tre omstartningar innan det gick, jag ska testa mer imorgon. Tack för allmänt snabba svar! Redigerad 25 januari, 2010 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Japp, senaste är installerat.. Antar att man får vänta på en fix då, lär ju dröja ett tag. Fasen vad synd, såg fram emot en natt av nördande. Edit: Tydligen så ska 3.01 fixa Uncharted-krascharna, men det gör det inte för mig.. Fast för en kille som skrev på forumet jag läste det så tog det tre omstartningar innan det gick, jag ska testa mer imorgon. Tack för allmänt snabba svar! 3.15 är senaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 3.15 är senaste. Då ska jag ha det, har inte så bra koll på uppdateringarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2010 Efter att ha tittat på de serier som finns att ladda ned på PSN blev jag väldigt sugen på att spela om det här spelet och damn, vad jag älskar det. Det blir roligare om man spelar om från början också, med 0 bonuspoäng istället för de 1000 jag skaffat några gånger. Kul att jag kommer ihåg var de flesta skatterna finns; jag skulle tro att jag kommer ha hittat bortåt 50/60 när spelet är slut. Mellansekvenserna är nästan mer makalösa än jag minns dem, det här är ju otroligt att det kunde vara ett så tidigt spel. Jag har inte skaffat tvåan än men det dröjer nog inte alldeles för länge. Och nej, mitt spel har inte hängt sig hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Räknas det som "fusk" att spela med sina belöningar? (slow-motion, fast-motion osv.) eller får man trophies ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Räknas det som "fusk" att spela med sina belöningar? (slow-motion, fast-motion osv.) Eller får man trophies ändå? Ja man får trophies ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Räknas det som "fusk" att spela med sina belöningar? (slow-motion, fast-motion osv.) eller får man trophies ändå? Jag använde mig mycket av fusken när jag körde igenom spelet på Medium och Hard. På Crushing funkar de dock inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Ah ok, tack för svaren! Klarade der på normal för en stund sen, riktigt kul spel, ge mig en trea nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2010 Nu håller jag Uncharted 2 i min hand. Men kan inte spela riktigt än, så sjukt bra match på radio. Men när den är slut, då jävlar ska jag börja lira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts