RasmusN Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Min fråga är vad helikopter med magnet heter, var den finns och om den kan spawnas med car-spawner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Min fråga är vad helikopter med magnet heter, var den finns och om den kan spawnas med car-spawner. Den finns bara i ett uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 4 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Den finns bara i ett uppdrag. Okej, är det det uppdraget med radiostyrd helikopter? Det som man ska flytta tunnor och släppa bomber? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Nepp är på 3:dje ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 4 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Nepp är på 3:dje ön Okej, tack för hjälpen.. Hade bara varit roligt att ta en bil som står still med t.ex. poliser i och dem inte kan göra något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 joo, men jag tror det finns nån mod som gör att du kan få magneten utanför uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 joo, men jag tror det finns nån mod som gör att du kan få magneten utanför uppdraget ... som suger extremt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 ... som suger extremt. Det är inte alla som har något gemensamt med en mod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 hihihih Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts