cewe Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Nu äre såhär att jag är ute efter en save till 2.0 jag har kollat på forumet, så har jag gjort allting rätt men när jag startar så ståre, vilket datum allt är sparat och vilket uppdrag tid osv. Men sen när jag trycker på load så startar den om från början. Nån som vet vad felet är och kan ge mig en bra beskrivning, vad jag gör fel, eller om det ens går att ladda ner save game till sa 2.0? Om nån skulle vara kunna snäll och länka till en som funkar, så skulle det varit klarat 80-100% Tacksam för svar så fort som möjligt. Trevligt forum förövrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Jag tror inte att man kan fixa saves på 2.0 Samma med moddning, det går inte med 2.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Jag tror inte att man kan fixa saves på 2.0 Samma med moddning, det går inte med 2.0 båda 2 går att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 båda 2 går att göra! Får jag fråga hur i HELVETE du moddar 2.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Får jag fråga hur i HELVETE du moddar 2.0? http://www.gtamodding.com/index.php?title=...as_v2.0_Modding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 http://www.gtamodding.com/index.php?title=...as_v2.0_Modding Aj fan, R* var ganska dåliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts