Cyper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Motionblur har tydligen blivit populärt att använda I spel då det mjukarr upp skarpa kanter - speciellt på långt håll. Desvärre användes det inte I San Andreas, State of flimmer. Man ser tydligt att det måste vara motionblur Rockstar har börjat använda. Tycker dock att de kunde dragit ner litet på det, efterom det kan se en aning suddigt ut. Personligen tycker jag det är härligt med blur I GTA. Allt ser betydligt mycket klarare ut I VCS än I San Andreas (utgår från PS2). Skönare för ögonen. Det första jag lade märke till i SA var hur tågrälsen ''flimmrade''. Ingen fler som lagt märke till detta? Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Motionblur har tydligen blivit populärt att använda I spel då det mjukarr upp skarpa kanter - speciellt på långt håll. Desvärre användes det inte I San Andreas, State of flimmer. Man ser tydligt att det måste vara motionblur Rockstar har börjat använda. Tycker dock att de kunde dragit ner litet på det, efterom det kan se en aning suddigt ut. Personligen tycker jag det är härligt med blur I GTA. Allt ser betydligt mycket klarare ut I VCS än I San Andreas (utgår från PS2). Skönare för ögonen. Det första jag lade märke till i SA var hur tågrälsen ''flimmrade''. Ingen fler som lagt märke till detta? Vad tycker ni? Jag ahr iaf inte lagt märke till att tågrälsen flimrar. Jag brukar köra mellan LS och SF på tågrälsen, vangligtvis. Inget jag har märkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 (redigerad) Jag har inte heller märkt att tågrälsen "glimmat". Fast jag har ju inte tittat så noga heller Redigerad 4 november, 2007 av yo.yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) Jag har inte heller märkt att tågrälsen "glimmat". Fast jag har ju inte tittat så noga heller Spelar ni på PC? På ps2 ser man det hur lätt som helst. Pixelflimmer. Redigerad 5 november, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Nej, jag spelar på PS2. Kanske därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) Nej, jag spelar på PS2. Kanske därför. Fittjons fittslampa. Menade på PS2. EDIT: Redigerad 5 november, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Fittjons fittslampa. Menade på PS2. EDIT: Jaha, men jag har ändå inte märkt att rälsen skimrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 PS2 har så låg upplösning så när den dras ut för att få plats på hela TVn uppstår ett fenomen som gör att det flimrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Seriöst, ingen som mer än jag som har märkt att det är lite väl suddig bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 (redigerad) Seriöst, ingen som mer än jag som har märkt att det är lite väl suddig bild? Ja har mäkt det när man kör skit fort Ojsan. trodde ja var i GTA San Andreas delen Redigerad 12 december, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts