Jacker Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Vad tycker du om Succe spelet, vilket av spelen i serien är bäst, vilken av huvuskaraktärärna är bäst, vilket är sämst, borde Counter- Strike få va ett Half- Life spel?, o,s,v, DISKUTERA VAD NI VILL OM SPELET!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 cs e bäst sjävla half-life spelet suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 (redigerad) CS är ett half-life spel, Jag tycker att alla karaktärerna är lika bra, det var lika roligt att varva alla spelen. Storyn är bra. Redigerad 23 februari, 2003 av Niklas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 cs e bäst sjävla half-life spelet suger W0RD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Jag tycker att Opposing Force är bäst för där är det coolast vapen och bäst karaktär !!!!!! Blue- Shift är sämst för där är det en massa fel för mig :'(som t.e.x. att flash lighten inte funkar och det värsta är att när man pausar så hänger sig mitt spel och jag har de rätta system kraven!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Jag klarade Blue-Shift på en och en halv timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Poison Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Jag klarade Blue-Shift på en och en halv timme. hehe jag med det e nog det sämsta spelet i serien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Half-life är det nog det bästa spelet.. perfekt story, perfekta vapen, perfekta fiender och perfekta karaktärer.. speciellt "security guards" (barneys). Gordon Freeman slår nästan alla spel karaktärer. Counter strike är en mod till half-life , alltså kan man inte säga att Counter-strike är ett spel. CS har ju försökt sälja modden.. men jag tror inte det blev någon succe. Ne , CS är inget roligt.. kan inte göra så mycket på det om man nu jämför med battlefield 1942 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 hehe jag med det e nog det sämsta spelet i serien! Blueshift är ett expansion pack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Blueshift är ett expansion pack. Jasså det va konstigt jag behöver inte ha vanliga half-life instalerat!! Och sen läste jag i en pc gamer för ett bra tag sen att det va ett nytt spel i serien men det va nog det dåligaste!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Jasså det va konstigt jag behöver inte ha vanliga half-life instalerat!! Och sen läste jag i en pc gamer för ett bra tag sen att det va ett nytt spel i serien men det va nog det dåligaste!! På mitt Half Life Generation fodral står det att Blue SHift är en expansion men på Webhallen står det att BLue Shift är fristående! Se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Half-life är det nog det bästa spelet.. perfekt story, perfekta vapen, perfekta fiender och perfekta karaktärer.. speciellt "security guards" (barneys). Gordon Freeman slår nästan alla spel karaktärer. Counter strike är en mod till half-life , alltså kan man inte säga att Counter-strike är ett spel. CS har ju försökt sälja modden.. men jag tror inte det blev någon succe. Ne , CS är inget roligt.. kan inte göra så mycket på det om man nu jämför med battlefield 1942 . cs blev ju visst en succe!!det e ju jättepopulärt!fast ja e inte säker :"> hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 jag mår bara illa av att spela dryg spelet half life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Half-life är det nog det bästa spelet.. perfekt story, perfekta vapen, perfekta fiender och perfekta karaktärer.. speciellt "security guards" (barneys). Gordon Freeman slår nästan alla spel karaktärer. Counter strike är en mod till half-life , alltså kan man inte säga att Counter-strike är ett spel. CS har ju försökt sälja modden.. men jag tror inte det blev någon succe. Ne , CS är inget roligt.. kan inte göra så mycket på det om man nu jämför med battlefield 1942 . Nej, nu är cs inte lika populärt längre men det var det. Storyn är den samma i alla spelen (förutom cs och liknande), bara att den ses ur olika perspektiv. Om du har retail-version cs, så borde du kunna säga att cs är ett spel och att det är grundat på half-life ai:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Det finns en j*vla massa mods att ladda ner! De finns 214 Multiplayer mods och 115 Singelplayer mods på http://www.halflifeworld.co.uk/mods/ att ladda ner och de finns säkert fler på andra sidor. Så det finns alltså minst 329 Half-Life mods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Damn va många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 de e ju för fan äkligt spel t.e.x op force demo man är utan vapen så kommer ett monster och vad gör man då?? man försöker hämtar vakten men han sitter och trycker och orkar inte komma!! half-life suger mer en fett!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 de e ju för fan äkligt spel t.e.x op force demo man är utan vapen så kommer ett monster och vad gör man då?? man försöker hämtar vakten men han sitter och trycker och orkar inte komma!! half-life suger mer en fett!!!!!!!! Det är ju meningen att man ska ta kål på monstren själv, hur kul hade det varit att få se på när säkerhetsvakter dödar alla monster åt en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts