Jump to content

Half- Life

Jacker
 Share

Recommended Posts

Jag tycker att Opposing Force är bäst för där är det coolast vapen :P och bäst karaktär :o !!!!!! Blue- Shift är sämst för där är det en massa fel för mig :( :'(som t.e.x. att flash lighten inte funkar och det värsta är att när man pausar så hänger sig mitt spel och jag har de rätta system kraven!!!! :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Half-life är det nog det bästa spelet.. perfekt story, perfekta vapen, perfekta fiender och perfekta karaktärer.. speciellt "security guards" (barneys). Gordon Freeman slår nästan alla spel karaktärer. Counter strike är en mod till half-life , alltså kan man inte säga att Counter-strike är ett spel. CS har ju försökt sälja modden.. men jag tror inte det blev någon succe. Ne , CS är inget roligt.. kan inte göra så mycket på det om man nu jämför med battlefield 1942 :o .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså det va konstigt jag behöver inte ha vanliga half-life instalerat!! :P

Och sen läste jag i en pc gamer för ett bra tag sen att det va ett nytt spel i serien men det va nog det dåligaste!! :o:(

På mitt Half Life Generation fodral står det att Blue SHift är en expansion men på Webhallen står det att BLue Shift är fristående! Se... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Half-life är det nog det bästa spelet.. perfekt story, perfekta vapen, perfekta fiender och perfekta karaktärer.. speciellt "security guards" (barneys). Gordon Freeman slår nästan alla spel karaktärer. Counter strike är en mod till half-life , alltså kan man inte säga att Counter-strike är ett spel. CS har ju försökt sälja modden.. men jag tror inte det blev någon succe. Ne , CS är inget roligt.. kan inte göra så mycket på det om man nu jämför med battlefield 1942 :o .

cs blev ju visst en succe!!det e ju jättepopulärt!fast ja e inte säker :"> hihi :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Half-life är det nog det bästa spelet.. perfekt story, perfekta vapen, perfekta fiender och perfekta karaktärer.. speciellt "security guards" (barneys). Gordon Freeman slår nästan alla spel karaktärer. Counter strike är en mod till half-life , alltså kan man inte säga att Counter-strike är ett spel. CS har ju försökt sälja modden.. men jag tror inte det blev någon succe. Ne , CS är inget roligt.. kan inte göra så mycket på det om man nu jämför med battlefield 1942 -_- .

Nej, nu är cs inte lika populärt längre men det var det. ;) Storyn är den samma i alla spelen (förutom cs och liknande), bara att den ses ur olika perspektiv. Om du har retail-version cs, så borde du kunna säga att cs är ett spel och att det är grundat på half-life ai:n.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

-_- de e ju för fan äkligt spel t.e.x op force demo man är utan vapen så kommer ett monster och vad gör man då?? man försöker hämtar vakten men han sitter och trycker och orkar inte komma!! half-life suger mer en fett!!!!!!!! :D:D;):(

Det är ju meningen att man ska ta kål på monstren själv, hur kul hade det varit att få se på när säkerhetsvakter dödar alla monster åt en? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor