Remoob Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 (redigerad) Hur fan fixar man så man inte får mail från en person? på msn allltså.. får ca 200+ på en dag.. min inkorg blir full. Tänkte inte på msn tråden.. men skit samma hjälp snälla Redigerad 2 november, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Alternativ -> Betrodda och blockerade avsändare -> Blockerade avsändare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 (redigerad) Låter mer som spam. Lycka till att blocka det Då har du fullt upp några år framöver. Redigerad 2 november, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 2 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 (redigerad) Alternativ -> Betrodda och blockerade avsändare -> Blockerade avsändare Jag ska testa ditt tips, får meddelande från över 1000 olika användare varför har slewme inget joined nummer? Joined: -- Redigerad 2 november, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Jag undrar samma sak men i Outlook express?? är det möjligt att blocka?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts