skarin Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 när man laddat ner tex en film...kan man då få bort den från listan men ändå ha kvar den på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 när man laddat ner tex en film...kan man då få bort den från listan men ändå ha kvar den på datorn? 1.0: Höger klicka->Ta bort Aktivitet 2.0: ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Trodde sånt här var förbjudet att tala om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Trodde sånt här var förbjudet att tala om. Varför skulle det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 (redigerad) Trodde sånt här var förbjudet att tala om. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=34090 Edit: Jag tog för lång tid på mig för att söka. Redigerad 2 november, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 när man laddat ner tex en film...kan man då få bort den från listan men ändå ha kvar den på datorn? Luktar Warez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Luktar Warez? På vilket sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Luktar Warez? Det kan vara en t.ex en stuntfilm. Men det kan alltid lukta annorlunda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 På vilket sätt? Finns det inte en regel om man inte får snacka om något sorts warez?? Tex i detta fall "nertankning av film" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 (redigerad) Nej. Inte han säger inte vilken film, icke så nicke så uppmanar han om att ladda ner den.. Dessutom så kan det vara en gratis och helt laglig video snutt/film han laddar ner. Hade han sagt som det står här nere då hade det nog räknats som warez snack. hej.. jag har laddat ner *Valfri film*-aXXo (Skit bra film förövrigt, ladda ner skiteeen!!) men vafan, jag vill inte att mamma ska se att jag har laddat ner för då får jag mindre veckopeng! så.. skulle man kunna ta bort själva filen från bitlord men ha kvar den på datorn? Evigt fuckin' tacksam för svar! Jag är för trött för att läsa igenom. Eventuella fel kan ha uppstått. Redigerad 2 november, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Finns det inte en regel om man inte får snacka om något sorts warez?? Tex i detta fall "nertankning av film" Jo det gör det, men att ladda hem en filmfil är inte warez. Bara om den är copyrightskyddad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts