Fireinthehole Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 (redigerad) Jag laddade ner GTA Berlin och installerade det, med det finns bara ett fåtal hus t. ex. Reichtag, Brandenburger Tor m.fl. Gjorde jag något fel när jag installerade? Tack på förhand. Redigerad 2 november, 2007 av Fireinthehole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Jag laddade ner GTA Berlin och installerade det, med det finns bara ett fåtal hus t. ex. Reichtag, Brandenburger Tor m.fl. Gjorde jag något fel när jag installerade? Tack på förhand. Det finns en hel mapp som heter "Install manual" eller liknande. Installerad du alla dessa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 2 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Det finns en hel mapp som heter "Install manual" eller liknande. Installerad du alla dessa? Ja det gjorde jag, fast jag kan försöka igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts