boxholm Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 jag behöver hjälp. När jag ska spela online så går jag in på samp och trycker på en serv och sen connect. men det kommer upp en ruta som det står så här på GTA SA requires at least Directx version 9.0 snälla HJÄLP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 jag behöver hjälp. När jag ska spela online så går jag in på samp och trycker på en serv och sen connect. men det kommer upp en ruta som det står så här på GTA SA requires at least Directx version 9.0 snälla HJÄLP Du måste ladda ner directx9.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Den finns på GTA SA skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts