-SA- Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Vet någon om man kan få jetpak till VCS? Koder eller annat? Jag skulle behöva komma till den andra ön:D Båtar, finns det på första ön, och kan man flyga flygplan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Båtar och flygplan finns det väl inte på första ön. Klara storyn så kommer du dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-SA- Skrivet 1 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Båtar och flygplan finns det väl inte på första ön. Klara storyn så kommer du dit. Jag behöver komma dit nu. Flygplan finns på flygplatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 (redigerad) Jag behöver komma dit nu. Flygplan finns på flygplatsen. Jamen ta dem då Och varför måste du komma dit nu ? Redigerad 1 november, 2007 av yo.yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-SA- Skrivet 1 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Jamen ta dem då Och varför måste du komma dit nu ? Dom går inte att ta, annars hade jag ju inte frågat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Dom går inte att ta, annars hade jag ju inte frågat Varför frågade du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Varför frågade du då? IQ Fiskmås... Klara spelet förfan, då kommer du dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Går det inte att simma över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Går det inte att simma över? Nej, jag försökte det men det är som en vägg i vattnet + att man inte kan simma hur länge som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-SA- Skrivet 2 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 IQ Fiskmås... Klara spelet förfan, då kommer du dit Nää, inte spotta kottar nu! Jag är på väg, undrade bara om jag kunde komma över fortare, som på San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Har du det på PSP kan du skaffa Cheatdevice. Varför "måste" du komma dit just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-SA- Skrivet 2 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Har du det på PSP kan du skaffa Cheatdevice. Varför "måste" du komma dit just nu? Nej, jag har det på ps2, vill skaffa psp så snart som möjligt.. Varför jag "måste"? Kul sak bara, jag har slagit vad med en kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Du kan ju alltid försöka att, på ett eller annat sätt, stunta över barriärerna på broarna. Frågan är om det finns en osynlig vägg som sträcker sig flera meter ovanför. Då blir det nog svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
psp Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 hej, jag undrar om det finns någon komplett guide till vcs cheat device. jag har laddat ner den och installerat cheat device men sen händer det inget mer när jag startar psp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 hej, jag undrar om det finns någon komplett guide till vcs cheat device. jag har laddat ner den och installerat cheat device men sen händer det inget mer när jag startar psp Länk!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Länk!!!! Ah, om du visste vad skönt det är när andra länkar till guider jag själv suttit och skrivit för folk som undrar Fast den är lite föråldrad redan; M33 nämns inte på den sidan. Du kan alltså med fördel använda en M33-firmware, och inte hålla dig på 3.40 OE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
psp Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 tack för länken, men vad är "drive letter" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 tack för länken, men vad är "drive letter" När du kopplar in din PSP så kommer en ikon för den upp i "Den här datorn". Det är som en hårddisk, ett storage device. Fast ett portabelt/extrernt sådant. Vanligtvis har hårddiskar C: som drive letter, men kan även ha annat. Det är även detta som drive letter betyder. När jag kopplar in min PSP så är PSP't "Removable disk (H:)". Då är H: (eller H, eller H:\) drive letter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
psp Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Hur gör man den här delen fattar inte riktigt? To install on SE/OE: (replace X: with the drive letter of your PSP) mkdir X:\SEplugins copy vcscheatdevice.prx X:\SEplugins echo ms0:SEplugins/vcscheatdevice.prx >> X:\SEplugins\game.txt in the OE recovery menu (hold R button while booting): go into Advanced->Advanced Configuration and make sure "Plain Modules in UMD/ISO" is enabled go into Plugins and enable vcscheatdevice.prx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Hur gör man den här delen fattar inte riktigt? To install on SE/OE: (replace X: with the drive letter of your PSP) mkdir X:\SEplugins copy vcscheatdevice.prx X:\SEplugins echo ms0:SEplugins/vcscheatdevice.prx >> X:\SEplugins\game.txt in the OE recovery menu (hold R button while booting): go into Advanced->Advanced Configuration and make sure "Plain Modules in UMD/ISO" is enabled go into Plugins and enable vcscheatdevice.prx För att installera på SE/OE: (Byt ut X: mot bokstaven-din-psp-"storagedevice"-har-när-du-kopplar-in-den-via-en-usb-kabel:) mkdir C:\SEplugins Kopiera vcscheatdevice.prx till X:\SEplugins echo ms0:SEplugins/vcscheatdevice.prx >> X:\SEplugins\game.txt (alltså, kopiera in ms0:SEplugins/vcscheatdevice.prx i game.txt, som ska ligga i X:\SEplugins. Om det inte finns någon sådan fil, skapa en. Starta nu din PSP medans du håller den högra axelknappen nedtryckt ®. Välj Advanced -> Klicka på X -> Välj Advanced Configuration -> Klicka på X -> Se till så att det står "Plain Modules in UMD/ISO enabled", inte "Plain Modules in UMD/ISO disabled". Gå nu tillbaka (klicka på rund ring) tills du är tillbaka i den första menyn igen. Välj Plugins -> Klicka på X -> Välj VCSCHEATDEVICE.PRX och klicka på X för att aktivera. Det ska stå vcscheatdevice.prx enabled. Står det disabled så får du klicka på X igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts