FuskarLeo Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Fins dom att ladda ner någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikeyl Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Bild på polisbil och min snart färdiga ambulans. Kommerden nån gång då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Kommerden nån gång då??? Han har förmodligen lagt ner projektet... Med tanke på att senaste updaten han gav var i november år 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Han har förmodligen lagt ner projektet... Med tanke på att senaste updaten han gav var i november år 2007 Det är synd att många lägger undan sina projekt.. men det betyder ju inte att de aldrig blir av.. de kanske bara ligger nere för tillfället.. (av egen erfarenhet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Det är synd att många lägger undan sina projekt.. men det betyder ju inte att de aldrig blir av.. de kanske bara ligger nere för tillfället.. (av egen erfarenhet) Jo jag vet hur det är, Blev aldrig klar med min BMW M3 som jag gjorde... Men det projektet är nere... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
slobbann Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Jo jag vet hur det är, Blev aldrig klar med min BMW M3 som jag gjorde... Men det projektet är nere... Hej, Jag ska göra en ny GTA SA film som ska ha svenska fordon och sånt. Men jag kan ej ladda ner din polisbuss och Ambulansen. Finns den att ladda ner nån annanstans eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Han har förmodligen lagt ner projektet... Med tanke på att senaste updaten han gav var i november år 2007 Hej, Jag ska göra en ny GTA SA film som ska ha svenska fordon och sånt. Men jag kan ej ladda ner din polisbuss och Ambulansen. Finns den att ladda ner nån annanstans eller? Men herre jösses Läs min quote! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
slobbann Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Men herre jösses Läs min quote! Alla snygga mods försvinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts