boxholm Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 jag har laddat ner GTA SA. Men när jag ska börjar ladda ett spel, precis när det har laddat klart så stängs det bara ner. SNÄLLA HJÄLP MIG PLZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Får man skicka vidare en som frågar till ett annat forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 jag har laddat ner GTA SA. Men när jag ska börjar ladda ett spel, precis när det har laddat klart så stängs det bara ner. SNÄLLA HJÄLP MIG PLZ Synd att inte din dator crashade din fattiga jävel. Köp din spel du är en skam för sajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 GTA-spel ska INTE laddas ner, de ska köpas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 GTA-spel ska INTE laddas ner, de ska köpas. även om man köper det och sedan efter ett tag så går skivan sönder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 även om man köper det och sedan efter ett tag så går skivan sönder? Då kan man ju cracka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Då kan man ju cracka. Om du har avinstallerat det, och skivan är knäckt ... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 GTA-spel ska INTE laddas ner, de ska köpas. w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Om du har avinstallerat det, och skivan är knäckt ... ? Långsökt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 (redigerad) Långsökt. Vadå, så är det för mig. Har formaterat dator 2 ggr efter att skivan sprack Räknas crakning till warez? Redigerad 1 november, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Dålig topictitle. @Kobbe Om du äger ett spel, dvs köpt, då kan det inte vara olagligt att cracka spelet. Du har ju köpt det. Men hurvida det är warez/olagligt på forumet så tror jag att det räknas till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Vadå, så är det för mig. Har formaterat dator 2 ggr efter att skivan sprack Räknas crakning till warez? Hur lyckades du att få skivan att spricka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Har hänt samma för mig.. Plötsligt ville den inte starta Gta Sa. Tog ut skivan och såg en spricka i mitten... Men som tur va hade jag redan Gta Sa + en backup på dator. Så nu har jag 3 st Gta sa på min dator... 1. Vanliga Gta Sa, modding och skit 2. Gta Sa Online, inga mods eller nåt. bara online (MTA, SAMP, Bounce osv osv) 3. Ett backup Gta. Spelas aldrig på. Bara tar delar ifrån eller återställer där ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Hur lyckades du att få skivan att spricka? Min har spruckigt. Tack vare den usla skivhållaren dem har skapat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 har hänt så för flera av mina kompiser med. Det var ng det dåligaste av R* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Vadå, så är det för mig. Har formaterat dator 2 ggr efter att skivan sprack Räknas crakning till warez? Hur fan kan man få en skiva att spricka? Har aldrig hänt mig. Har inte ens smärre skador. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Hur fan kan man få en skiva att spricka? Har aldrig hänt mig. Har inte ens smärre skador. Tar du upp skivan ur Rockstars San Andreas-skivhållare flera gånger, så förstår du. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Tar du upp skivan ur Rockstars San Andreas-skivhållare flera gånger, så förstår du. =P Men nästan alla spel har ju likadan skivhållare!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Men nästan alla spel har ju likadan skivhållare!? Nej, inte den skivhållaren jag har. Den är svart, och är typ.. Skumgummi aktig. Värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts