antepanteboy Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Kebab, Jag, Godfather. Alla stunts är landade på en timme. Jag har redigerat. Stor filjävel, kolla stream om ni inte har snabbt internet. Länk Hoppas att ni gillar den , Vi hade kul under timmen vi stuntade, och jag blev ganska nöjd med editeringen också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Tycker att det här blev bra! Trodde faktiskt aldrig att jag skulle kunna landa allt det där på så kort tid, även fast det är ganska lätta stunts. Redigeringen blev mycket bra tycker jag! Bra jobbat. Redigerad 31 oktober, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Kebabs hopp där i slutet var riktigt fränt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Jag kan ingenting, men snygga stunt! Jobbigt med bakåtspolningen innan stunten stup i kvarten, måste man ha med sånt? HOFFF ÄGDE STENÅRT I DEN HÄR HÖHÖ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Blev ju bra förutom stuntsen som var... dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Så det var detta du tänkte fråga mig om APB. Synd att jag inte var vid datorn då. Nåja, jag tror inte jag skulle kunna landat nog många stunts för att vara med. Eller kanske. Skit samma. Stuntsen var helt ok - redigeringen var ok - musiken var ok - fast lite uttjatad. Redigeringen, introt var bra, outrot var dåligt - fult och mainpart var ok. Stunten var bra som sagt, Kebabs slutstunt var najs. Ja. Det är min snabba resumé. Puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Nja, Egentligen så hade jag tänkt fråga om du kunde skicka din scm fil Men det skulle ha varit kul om du var med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Nja, Egentligen så hade jag tänkt fråga om du kunde skicka din scm fil Men det skulle ha varit kul om du var med Diss. Har bara den vanliga scmfilen annars. Men det kanske var det du menade, du kanske hade danny's eller vad det nu är... Fast jag har 1.1 tror jag. Eller 2.0 eller whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Jag tyckte den var bra. Redigerinen var riktigt nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Fixa länken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eddeman Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 ^ Mmm, det vore najs. Satt och tråkade och ville ha nåt att kolla på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Jag hade gärna laddat upp den igen, om det inte vore för att mitt internet dör var femte minut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Ledsen för bump, men jag tycker det är synd att länken till en av de få stuntfilmer jag har medverkat i ska dö bara efter någon månad.. Här finns filmen ifall någon är intresserad: http://files.filefront.com/FFS+Fglar+Flyge...;/fileinfo.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Jag var liksom typ tackad Jag känner att jag verkligen drog mitt strå till stacken Anyhoe, vara la wätt nice för en 1h-vid tycker ja. Gött jobb gubbs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiderz Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Kebab, Jag, Godfather. Alla stunts är landade på en timme. Jag har redigerat. Stor filjävel, kolla stream om ni inte har snabbt internet. Länk Hoppas att ni gillar den , Vi hade kul under timmen vi stuntade, och jag blev ganska nöjd med editeringen också... Har ej sett den än men jag skulle bara påpeka att titeln FFS är gammal, har för mig att TMS hade en som hette det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 No shit sherlock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Har ej sett den än men jag skulle bara påpeka att titeln FFS är gammal, har för mig att TMS hade en som hette det. 'TMS - Fåglar Flyger Sörrö'? Den har jag missat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiderz Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 'TMS - Fåglar Flyger Sörrö'? Den har jag missat FFS=Fucking Fast stunts http://uk.youtube.com/watch?v=hk3ZE8hE7V4 där har du den. sorry att detta är lite off topic :S bra vid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 FFS=Fucking Fast stunts http://uk.youtube.com/watch?v=hk3ZE8hE7V4 där har du den. sorry att detta är lite off topic :S bra vid! FFS = Fåglar Flyger Sörrö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts