Ace Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Jag har problem med att explorer hänger sig när jag försöker gå in på en viss mapp, får inte upp något felmeddelande eller liknande utan den helt enkelt svarar inte. Mappen har fungerat innan, men jag har dock fått felmeddelande några gånger, något i stil med "Tiden för "något" har upphört att gälla". Vet att denna beskrivningen inte är så bra, men om någon har något tips så säg gärna till, vill helst slippa formatera om HD'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Jag har problem med att explorer hänger sig när jag försöker gå in på en viss mapp, får inte upp något felmeddelande eller liknande utan den helt enkelt svarar inte. Mappen har fungerat innan, men jag har dock fått felmeddelande några gånger, något i stil med "Tiden för "något" har upphört att gälla". Vet att denna beskrivningen inte är så bra, men om någon har något tips så säg gärna till, vill helst slippa formatera om HD'n. 1. är det en extern enhet? 2. Har du provat att starta om datorn/enheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 31 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 1. är det en extern enhet? 2. Har du provat att starta om datorn/enheten? 1. Yes. 2. Ja/Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 1. Yes. 2. Ja/Ja. Ok, går det att kopiera lver mappen till din vanliga HD. Kan du göra NÅT alls? annars vet jag inte Lessen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts