Illousion Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Är det värt att skaffa? Har hört att det är ganska buggigt och att bilkörningen är kass. Är det sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Är det värt att skaffa? Har hört att det är ganska buggigt och att bilkörningen är kass. Är det sant? Så sant som det är sagt, skaffa det inte. Det är inte värt pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 31 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Storyn då? Är den lika kort som på San andreas? Redigerad 31 oktober, 2007 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Storyn då? Är den lika kort som på San andreas? Den är mycket kortare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Storyn då? Är den lika kort som på San andreas? San Andreas, kort!? aja Den är kortare (vad jag kommer ihåg) och väldigt upprepningbara uppdrag (gå dit och döda alla), alla vapen låter likadant, att köra bil is a bitch, huvudkaraktären måste vara den klumsigaste polisen i världen eftersom han ibland vägrar att greppa tag om en skruk utan bara faller ihop på marken när han slänger sig efter dem, hela mapen ser ut som dem har gjort två olika slags byggnader och bara placerat ut dem (även fasst ag hört nånstans att det ska vara en replika av new york) kontrollen är messed up, spelet är lite underhållande under själva storyn men efter det kommer du önska att du köppte något annat. Redigerad 31 oktober, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Inte nog men att man springer I slowmotion av någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 En liten del av musiken i spelet är fin och atmosfären likaså. Musiken En massa fittig hip-hop har de lyckats trycka in med fjortisdunk och skitpunk. Bland guldkornen hittar du dock Danzig, The Stooges, Blue Öyster Cult och White Zombie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Jag tyckte spelet var skitdåligt. Jag gillade dock Streets of L.A. Tydligen så var detta spel (NYC) bra på PS2, men på PC är kontrollen otroligt jobbig och fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Jag tyckte spelet var skitdåligt. Jag gillade dock Streets of L.A. Tydligen så var detta spel (NYC) bra på PS2, men på PC är kontrollen otroligt jobbig och fel. Är grafiken bättre på PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 (redigerad) En liten del av musiken i spelet är fin och atmosfären likaså. Musiken En massa fittig hip-hop har de lyckats trycka in med fjortisdunk och skitpunk. Bland guldkornen hittar du dock Danzig, The Stooges, Blue Öyster Cult och White Zombie. Om musiken i spelet var en skål med popcorn skulle den musiken du tycker är "guldkorn" så måste du mena dem där kornen i botten som ingen vill äta medans punken är dem där sista popcornen du bara inte åt och hiphopen är skålen. dem popcornen du åt är spelet Redigerad 7 november, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Om musiken i spelet var en skål med popcorn skulle den musiken du tycker är "guldkorn" så måste du mena dem där kornen i botten som ingen vill äta medans punken är dem där sista popcornen du bara inte åt och hiphopen är skålen. dem popcornen du åt är spelet Men gå och runka till några videos med Jay-Z eller något. Sedan kan du börja skaffa bra musiksmak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 (redigerad) Men gå och runka till några videos med Jay-Z eller något. Sedan kan du börja skaffa bra musiksmak. Hahaha så aggresiv, så länge hiphopen låter bra i mina öron så är det svårt att inte lyssna på det. fasst om det gör dig gladare så kan jag erkänna att jag äger ett Nirvana album... Och Jay-Z är keff, hellre runkar jag till 50 cent - p.i.m.p musikvideo (uncensored version ) även fasst han är också keff... det är nått du och han har gemensamt Redigerad 7 november, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 (redigerad) Haha fan vad ni dissar spelet köpte Streets of LA när det var nytt och Streets of NY när det var nytt, kan hålla med om att det är buggigt som fan, bilåkningen suger och alla byggnader ser likadana ut, men det är ändå underbart . när man väl kommigt igång är det hur kul som helst, uppdragen är väl helt okej, sen freeroamingen när man löser brott är också superkul. EDIT: Tills man klarat spelet Redigerad 10 januari, 2008 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Haha fan vad ni dissar spelet köpte Streets of LA när det var nytt och Streets of NY när det var nytt, kan hålla med om att det är buggigt som fan, bilåkningen suger och alla byggnader ser likadana ut, men det är ändå underbart . när man väl kommigt igång är det hur kul som helst, uppdragen är väl helt okej, sen freeroamingen när man löser brott är också superkul. Det är väll lite smått roligt men jag har haft roligare sittandes och stirra i taket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Haha fan vad ni dissar spelet köpte Streets of LA när det var nytt och Streets of NY när det var nytt, kan hålla med om att det är buggigt som fan, bilåkningen suger och alla byggnader ser likadana ut, men det är ändå underbart . när man väl kommigt igång är det hur kul som helst, uppdragen är väl helt okej, sen freeroamingen när man löser brott är också superkul. Det är roligt i ca. 2-3 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Haha fan vad ni dissar spelet köpte Streets of LA när det var nytt och Streets of NY när det var nytt, kan hålla med om att det är buggigt som fan, bilåkningen suger och alla byggnader ser likadana ut, men det är ändå underbart . när man väl kommigt igång är det hur kul som helst, uppdragen är väl helt okej, sen freeroamingen när man löser brott är också superkul. Finns betydligt mycket bättre spel, som exempelvis The Getaway. Bilfysiken och styrningen suger. Alla vapen låter nästan lika och det är jävligt buggigt. Freeroam är kul till en början, sen tröttnar man fort. Sen för att göra det extra kasst ändras väder och tid av sig själv, dvs en dag är 24 minuter, precis som i gta-serien. Kasst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 En liten del av musiken i spelet är fin och atmosfären likaså. Musiken En massa fittig hip-hop har de lyckats trycka in med fjortisdunk och skitpunk. Bland guldkornen hittar du dock Danzig, The Stooges, Blue Öyster Cult och White Zombie. Jag vet inte vad för musiken man hade i TCNY, men den i TVLA var asskön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts